• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
3

انتشار کتاب “هزار دستان باغ هزار گل”

  • کد خبر : 10763
  • 12 خرداد 1399 - 19:37
انتشار کتاب “هزار دستان باغ هزار گل”

کتاب ویژه ی فرشید یوسفی با عنوان «هزاردستان باغ هزار گل» به همت حجت الله مولایی فر، توسط نشر کتاب سرانه منتشر شد. میلکان آنلاین؛ این کتاب مشتمل بر مجموعه¬ی مقاله¬ها، شعرها، نقدهایی که توسط تعدادی از دوستداران و منتقدان فرشید یوسفی نگارش شده¬است می¬باشد. این کتاب در ۵۱۲ صفحه، قطع رقعی و جلد شومیز […]

کتاب ویژه ی فرشید یوسفی با عنوان «هزاردستان باغ هزار گل» به همت حجت الله مولایی فر، توسط نشر کتاب سرانه منتشر شد.

میلکان آنلاین؛ این کتاب مشتمل بر مجموعه¬ی مقاله¬ها، شعرها، نقدهایی که توسط تعدادی از دوستداران و منتقدان فرشید یوسفی نگارش شده¬است می¬باشد.

این کتاب در ۵۱۲ صفحه، قطع رقعی و جلد شومیز و قیمت شصت هزار تومان چاپ و منتشر شده است.

لازم به ذکر است از یک سال پیش که اندیشه¬ی چاپ و نشر کتاب ویژه¬ی پیشکسوتان فرهنگ و ادب کرمانشاه در سر مهرداد مرادی، مدیر انتشارات سرانه افتاد، چاپ و نشر اولین کتاب به نام فرشید یوسفی در آمد. این انتشارات با ارائه فراخوان به مدت سه ماه، اقدام به جمع آوری مقاله¬ها و شعرها و نقدها در مورد فرشید یوسفی نمود.

اواخر سال گذشته این کتاب چاپ گردید و تصمیم بر آن بود که طی یک مراسم عمومی از این کتاب در حضور اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه در استان رونمایی گردد. ولی متاسفانه به دلیل شیوع بیماری فراگیر کرونا این امکان میسر نشد و چون ممکن است این شرایط ادامه پیدا کند، ناشر نسبت به پخش کتاب بدون رونمایی اقدام کرد.

فرشید یوسفی زاده سال یکهزار و سیصدو بیست کرمانشاه است، ایشان عمری را به شغل معلمی سپری کرده اند و در گذر عمر شانزده جلد کتاب شامل: تاریخ بزرگان کرمانشاه و گردآوری اشعار کردی و فارسی از شاعران بومی منتشر کرده است.

دلیل انتخاب این پیشکسوتِ فرهنگ و ادب کرمانشاه این بوده است که ایشان تاکنون هیچ کتابی از آثار خود منتشر نکرده و تمام دغدغه¬شان انتشار آثار بزرگانی چون تمکین و مهجور کرمانشاهی و سایر گذشتگان کرمانشاه بوده است.

مهرداد مرادی، مدیر انتشارات سرانه، انتشار این کتاب را به فرشید یوسفی و نویسنده¬ی کتاب حجت¬الله مولایی¬فر و اصحاب فرهنگ و ادب کرمانشاه تبریک و تهنیت می¬گوید و امیدوار است توفیق ادامه¬ی این راه میسر شود تا کتاب ویژه ی سایر پیشکسوتان این عرصه نیز منتشر شود.

این کتاب از این پس از فروشگاه کتاب خرد به نشانی: کرمانشاه، چها راه اجاق، مطهری غربی، مقابل کتاب فروشی علمی، قابل تهیه است.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=10763

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.