• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
2
جهادی خیرین مدرسه ساز در کرمانشاه:

احداث ۹۰۰ کلاس درس در ۹۰۰ روز

  • کد خبر : 10750
  • 12 خرداد 1399 - 15:44
احداث ۹۰۰ کلاس درس در ۹۰۰ روز

استاندار کرمانشاه گفت: با همت خیرین مدرسه ساز از نیمه دوم سال ۹۶ تاکنون ۹۰۰ کلاس درس با اعتبار ۱۲۲ میلیارد تومان در قالب ۲۳۳ پروژه به منظور توسعه فضاهای آموزشی در استان احداث شده که کاری بسیار ارزشمند، نیک و پسندیده است. به گزارش میلکان آنلاین ؛  بازوند در جلسه تبیین و تشریح شیوه […]

استاندار کرمانشاه گفت: با همت خیرین مدرسه ساز از نیمه دوم سال ۹۶ تاکنون ۹۰۰ کلاس درس با اعتبار ۱۲۲ میلیارد تومان در قالب ۲۳۳ پروژه به منظور توسعه فضاهای آموزشی در استان احداث شده که کاری بسیار ارزشمند، نیک و پسندیده است.

به گزارش میلکان آنلاین ؛  بازوند در جلسه تبیین و تشریح شیوه نامه اجرایی طرح تحولی « آجر به آجر» با اشاره به کار ارزشمند و همراهی و همدلی خیرین مدرسه ساز در ساخت، مقاوم سازی، نوسازی و تجهیز و‌ نگهداری فضاهای آموزشی، تربیتی و ورزشی استان اظهار داشت: جلب مشارکت های مردمی، سازمانها، نهادهای دولتی و غیردولتی برای اجرای این طرح بسیار مهم است و همه می توانند با یک «آجر» در تأمین مالی پروژه ها سهیم شوند.

بازوند گسترش مشارکت های مردمی را سبب توسعه چشمگیر فضاهای آموزشی در مناطق زلزله زده ذکر کرد و افزود: در زلزله آبان ۹۶ تعداد ۷۸مدرسه در استان تخریب شد اما با کمک خیرین امروز ۱۸۳ مدرسه تکمیل و تا مهرماه سال جاری به ۲۲۰ مدرسه خواهد رسید.

نماینده عالی دولت در استان تصریح کرد: همبستگی اجتماعی و کار خیرین ریشه عمیقی در فرهنگ ما دارد و مردم نیکوسرشت ایران اسلامی در همه بحران ها پیشگام و پیشقدم کمک و‌ مساعدت به همنوعان خود بوده اند و این امر مقدس در قالب مدرسه سازی نیز شایسته تقدیر و تشکر ویژه است.

استاندار کرمانشاه طرح تحولی « آجر به آجر» را گامی مهم در توسعه فضاهای آموزشی ارزیابی کرد و بیان داشت: در این طرح شرایطی فراهم شده است که با تنوع در جلب مشارکت ها امکان حضور همه افراد در کار نیک و‌خیر فراهم می شود و بر اساس هدف گذاری صورت گرفته و افق ۱۴۰۰ میزان ۷۵ میلیارد تومان توسط خیرین و به همین میزان نیز اعتبارات دولتی برای نوسازی و احداث فضاهای آموزشی هزینه خواهد شد.

 

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=10750

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.