• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
1

تهیه اسناد راهبردی برای مدیریت بحران می‌تواند بسیار راه گشا باشد

  • کد خبر : 10745
  • 12 خرداد 1399 - 15:29
تهیه اسناد راهبردی برای مدیریت بحران می‌تواند بسیار راه گشا باشد

استاندار كرمانشاه گفت: تهیه اسناد راهبردی برای مدیریت بحران می‌تواند بسیار راه گشا باشد. به گزارش میلکان آنلاین؛ به نقل از خبرگزاري ايرنا كرمانشاه؛ مهندس هوشنگ بازوند در نشست مستندسازی و پژوهش در رابطه با زلزله، اظهارداشت: استاندار کرمانشاه با اشاره به اهمیت مستندسازی زلزله کرمانشاه، اعلام کرد که اکنون در حال تهیه یک فیلم […]

استاندار كرمانشاه گفت: تهیه اسناد راهبردی برای مدیریت بحران می‌تواند بسیار راه گشا باشد.

به گزارش میلکان آنلاین؛ به نقل از خبرگزاري ايرنا كرمانشاه؛ مهندس هوشنگ بازوند در نشست مستندسازی و پژوهش در رابطه با زلزله، اظهارداشت: استاندار کرمانشاه با اشاره به اهمیت مستندسازی زلزله کرمانشاه، اعلام کرد که اکنون در حال تهیه یک فیلم در رابطه با زلزله ۲۱ آبان ماه ۹۶ در استان هستیم و علاوه بر این فیلم در حال تهیه یک مستند در باره زلزله کرمانشاه هستیم.

استاندار کرمانشاه با تاکید بر اهمیت مستندسازی مدیریت زلزله در کرمانشاه گفت: زلزله آبان ماه ۹۶ می تواند تجربه خوبی برای حوادث پیش رو در کشور باشد.

بازوند با بیان اینکه تهیه اسناد راهبردی برای مدیریت بحران می‌تواند بسیار راه گشا باشد، یادآور شد: ما در زلزله کرمانشاه سند و برنامه مشخصی برای عمل نداشتیم از این رو مجبور بودیم براساس سعی و خطا دست به عمل بزنیم در صورتی که اگر سندی در اختیار داشتیم شاید می توانستیم عملکرد بهتری ارایه دهیم.

وی مدیریت زلزله آبان ماه ۹۶ را بسیار مطلوب ارزیابی کرد و گفت: در این زلزله ما با فضای مجازی برای مدیریت بحران روبرو بودیم که هم به شیوه مدیریت کمک می‌کرد و هم پنجه در پنجه ما می انداخت.

استاندار کرمانشاه به نقش نیروهای مسلح در امدادرسانی به مردم اشاره کرد و اظهارداشت: در این زلزله تجربه بسیار خوب در زمینه امدادرسانی و جستجوی مجروحان به دست آمد که اگر این تجربه در زلزله های پیش از این نیز همچون زلزله رودبار به کار گرفته می شد آمار تلفات پایین می آمد.

مدیرکل مدیریت بحران کرمانشاه نیز در این نشست تاکید کرد: اکنون در حال تهیه اسناد موردنظر منظور مدیریت بحران در استان هستیم

جلیل بالایی توضیح داد: براساس این اسناد که به زودی ابلاغ خواهد شد هشت دستگاه کار مدیریت بحران را بر عهده خواهند گرفت و دیگر ارگان ها زیرمجموعه آنها به فعالیت خواهند پرداخت.

وی هدف از تهیه اسناد را پاسخگویی به موقع و کارآمد به بحران ها و جلوگیری از تداخل کار بین ارگان‌ها و نهادهای مسوول عنوان کرد.

 

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=10745

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.