• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
3

دستبند پلیس، پایان راه کلاهبردار میلیاردی در ثلاث باباجانی

  • کد خبر : 10735
  • 12 خرداد 1399 - 8:14
دستبند پلیس، پایان راه کلاهبردار میلیاردی در ثلاث باباجانی

جانشین فرمانده انتظامی استان از دستگیری یک کلاهبردار حرفه ای در شهرستان ثلاث باباجانی خبر داد و گفت: این فرد بیش از ۷ میلیارد ریال از چند نفر کلاهبرداری کرده بود. به گزارش میلکان آنلاین ، سرهنگ “جمال سلمانی” اظهار داشت: پس از ارجاء پرونده ای به پلیس امنیت عمومی ثلاث باباجانی در خصوص متواری […]

جانشین فرمانده انتظامی استان از دستگیری یک کلاهبردار حرفه ای در شهرستان ثلاث باباجانی خبر داد و گفت: این فرد بیش از ۷ میلیارد ریال از چند نفر کلاهبرداری کرده بود.

به گزارش میلکان آنلاین ، سرهنگ “جمال سلمانی” اظهار داشت: پس از ارجاء پرونده ای به پلیس امنیت عمومی ثلاث باباجانی در خصوص متواری بودن فردی کلاهبردار، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.وی ادامه داد: ماموران با انجام تحقیقات گسترده و انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی مخفیگاه وی در روستای “هوله علیا” ثلاث باباجانی شده و با رعایت همه جوانب حفاظتی و امنیتی به محل اعزام شدند.
سرهنگ سلمانی خاطرنشان کرد: ماموران پلیس امنیت عمومی ثلاث باباجانی در حالی که مجوز قضائی را همراه داشتند در عملیاتی حساب شده پیش از آنکه متهم فرصت فرار پیدا کند او را دستگیر کردند.
جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه یادآوری کرد: در حین دستگیری متهم، تعدادی از اهالی روستا به قصد فراری دادن وی با ماموران درگیر شدند اما پلیس با اقتدار نسبت به انتقال فرد کلاهبردار به مقر انتظامی اقدام کرد.
وی تصریح کرد: متهم دستگیر شده در بازجویی ها به ارتکاب چند فقره کلاهبرداری به مبلغ بیش از ۷ میلیارد ریال طی ۳ سال اخیر اعتراف کرد.
سرهنگ سلمانی در پایان از معرفی فرد کلاهبردار به دستگاه قضائی جهت سیر مراحل قانونی و صدور حکم لازم خبر داد.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=10735

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.