• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
4
رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان کرمانشاه: بانک هادر سال جهش تولید؛

اولویت اعطای تسهیلات را به واحدهای تولیدی شناسنامه‌دار اختصاص دهند

  • کد خبر : 10723
  • 11 خرداد 1399 - 15:45
اولویت اعطای تسهیلات را به واحدهای تولیدی شناسنامه‌دار اختصاص دهند

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان کرمانشاه در یازدهمین جلسه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید از همکاری و تعامل بانک‌های استان با واحدهای تولیدی در زمینه پرداخت تسهیلات در سال ۹۸ خبر داد و افزود:بانکها در سال جهش تولیداولویت اعطای تسهیلات را به واحدهای تولیدی دارای برند و شناسنامه اختصاص دهند. به […]

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان کرمانشاه در یازدهمین جلسه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید از همکاری و تعامل بانک‌های استان با واحدهای تولیدی در زمینه پرداخت تسهیلات در سال ۹۸ خبر داد و افزود:بانکها در سال جهش تولیداولویت اعطای تسهیلات را به واحدهای تولیدی دارای برند و شناسنامه اختصاص دهند.
به گزارش پایگاه خبری میلکان آنلاین،  محسن دارابی با بیان مطالب فوق افزود:ضمن اینکه باهمکاری بانک های استان بخش عمده ای از تسهیلات بانکی به منظور احیای بنگاه های اقتصادی غیر فعال و نیمه فعال اختصاص یافته،اما نباید ازواحدهای تولیدی سرپا و موفق متقاضی دریافت سرمایه در گردش غفلت کنیم.
دبیر کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در ادامه تاکید کرد: واحدهای تولیدی که در استان فعالیت دارند در زمینه‌های مختلف از جمله سیمان، کاشی و سرامیک، مواد غذایی ، پتروشیمی و … در زمره واحدهای برتر کشوری قرار دارند که باید متناسب با آن از طرف ما مورد حمایت قرار گیرند.
یازدهمین جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید با حضور دکتر حاتمی؛ معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه، مهندس دارابی؛ رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان کرمانشاه،دکتر قبادی؛ مدیرکل دفتر جذب سرمایه گذاری استانداری کرمانشاه و جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی استان و تعدادی از مدیران تشکل های خصوصی در سالن جلسات شهدای دولت برگزار شد.
شرکت ایلیا ذرت سبز،فرش زاگرس و شرکت تولیدی و تجاری آریان سرنگ سه واحد تولیدی بودند که مشکلات آنها در این جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت و تصمیمات لازم در جهت رفع مشکلات این واحدهای تولیدی اتخاذ شد

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=10723

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.