• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
4

امحاء حدود ۱۷۰ تن موادغذایی غیرقابل مصرف درسال ۹۸ در استان کرمانشاه

  • کد خبر : 10703
  • 10 خرداد 1399 - 6:34
امحاء حدود ۱۷۰ تن موادغذایی غیرقابل مصرف درسال ۹۸ در استان کرمانشاه

یکصد و هفتاد تن مواد غذایی غیرقابل مصرف در سال ۹۸ در استان کرمانشاه توسط کارشناسان این مدیریت توقیف و امحاء شد. به گزارش میلکان آنلاین؛دکتر شهریار مستوفی مدیر نظارت برمواد غذایی،آرایشی وبهداشتی معاونت غذا و دارو گفت:در سال گذشته ۶۱۳ مورد نمونه برداری از مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی درسطح واحد های تولیدی و […]

یکصد و هفتاد تن مواد غذایی غیرقابل مصرف در سال ۹۸ در استان کرمانشاه توسط کارشناسان این مدیریت توقیف و امحاء شد.

به گزارش میلکان آنلاین؛دکتر شهریار مستوفی مدیر نظارت برمواد غذایی،آرایشی وبهداشتی معاونت غذا و دارو گفت:در سال گذشته ۶۱۳ مورد نمونه برداری از مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی درسطح واحد های تولیدی و عرضه توسط کارشناسان مدیریت نظارت بر مواد غذایی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی معاونت غذا و دارو به عمل آمده است.

وی افزود:طی این اقدامات حدود ۱۷۰ تن مواد غذایی غیرقابل مصرف امحاء شده و همچنین در این بازدیدها ۵۷ هزار و ۱۹۶ قلم مواد غذایی و ۱۹ هزار لیتر مواد بهداشتی کشف و توقیف شده است.

مستوفی تصریح کرد:یکی از وظایف کارشناسان مدیریت نظارت بر مواد غذایی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی معاونت غذا و دارو پایش مداوم و نمونه برداری و بررسی محصولات سطح عرضه است که این کار به صورت روزانه توسط کارشناسان این مدیریت به طور مستمر در حال انجام است.

وی در پایان گفت: مردم عزیز نیز درهنگام خرید مواد غذایی، آشامیدنی، آرایشی وبهداشتی به برچسب اصالت وسلامت کالا و مجوز های لازم از سازمان غذا ودارو و همچنین تاریخ تولید وانقضا ء محصولات غذایی، توجه ویژه داشته باشند.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=10703

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.