• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
1

پیگیری وضعیت قهرمانان ورزش استان کرمانشاه بصورت حضوری و تصویری

  • کد خبر : 10674
  • 10 خرداد 1399 - 3:50
پیگیری وضعیت قهرمانان ورزش استان کرمانشاه بصورت حضوری و تصویری

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه به صورت حضوری و همچنین ارتباط تصویری شرایط و وضعیت قهرمانان و ملی پوشان ورزش استان کرمانشاه را مورد پیگیری قرار داد. به گزارش میلکان آنلاین؛ مدیرکل ورزش و جوانان استان در این خصوص اظهار کرد:این اقدام با هدف اطلاع از شرایط قهرمانان و ملی پوشان و پیگیری مشکلات […]

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه به صورت حضوری و همچنین ارتباط تصویری شرایط و وضعیت قهرمانان و ملی پوشان ورزش استان کرمانشاه را مورد پیگیری قرار داد.

به گزارش میلکان آنلاین؛ مدیرکل ورزش و جوانان استان در این خصوص اظهار کرد:این اقدام با هدف اطلاع از شرایط قهرمانان و ملی پوشان و پیگیری مشکلات احتمالی در مسیر حفظ امادگی لازم برای حضور در رقابتهای مختلف پس از دوران کرونا انجام می شود.
مدیرکل ورزش و جوانان  در ادامه این پیگیری ها و دیدارها صبح امروز بصورت تصویری با شهلا بهروزی راد قهرمان پاراکانو جهان و دارنده سهیمه پارالمپیک توکیو گفتگو کرد.
وی در این دیدار ضمن اطلاع از آخرین شرایط و وضعیت تمرینات بهروزی راد برای وی در رقابتهای پیش رو آرزوی موفقیت کرد.
رحیمی تاکید کرد: حفظ انگیزه ها و آمادگی روحی و جسمی قهرمانان برای موفقیت در رقابتهای مهم پیش رو از اولویت های مجموعه ورزش ،فدراسیون ها و ادارات کل در حوزه قهرمانی است و تلاش می کنیم در کنار سایر بخش ها از جمله فدراسیون های ورزشی در این راستا تلاش کنیم.
در این گفتگوی تصویری شهلا بهروزی راد نیز ضمن تشکر از پیگیری مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه  از حفظ آمادگی بدنی خود در دوران کرونا یاد کرد و گفت:با حمایت یکی از باشگاههای ورزشی تلاش کرده ام در این مدت سخت از لحاظ بدنی آمادگی خود را حفظ نمایم.
وی ابراز امیدواری کرد با پایان یافتن شرایط فعلی،بتواند بزودی تمرینات خود با قایق را از سر بگیرد
لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=10674

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.