• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
1

تعیین تکلیف مجموعه‌های مسکن مهر نیمه کاره و فاقد متقاضی استان کرمانشاه

  • کد خبر : 10611
  • 08 خرداد 1399 - 5:30
تعیین تکلیف مجموعه‌های مسکن مهر نیمه کاره و فاقد متقاضی استان کرمانشاه

معاون هماهنگي امور عمرانی استانداري کرمانشاه گفت: مجموعه‌های مسکن مهر نیمه کاره و فاقد متقاضی استان کرمانشاه تعيين تكليف شد. به گزارش میلکان آنلاین ؛ مهردادسالاری در حاشیه نشست هفتگی شورای مسکن که به ریاست  استاندار برگزار شد؛ اظهار داشت: توسعه بخش مسکن یکی از حوزه‌های مورد تاکید مدیریت ارشد استان در سال جهش تولید […]

معاون هماهنگي امور عمرانی استانداري کرمانشاه گفت: مجموعه‌های مسکن مهر نیمه کاره و فاقد متقاضی استان کرمانشاه تعيين تكليف شد.

به گزارش میلکان آنلاین ؛ مهردادسالاری در حاشیه نشست هفتگی شورای مسکن که به ریاست  استاندار برگزار شد؛ اظهار داشت: توسعه بخش مسکن یکی از حوزه‌های مورد تاکید مدیریت ارشد استان در سال جهش تولید است.

وی افزود: در این راستا نشست‌های شورای مسکن استان به صورت هفتگی برگزار می شود. نشست امروز هم به تعیین تکلیف پروژه‌های مسکن نیمه کاره و یا فاقد متقاضی در شهرستان‌های استان اختصاص داشت.

سالاری عنوان کرد: بنیاد مسکن گزارشی از مجموعه های مسکن مهر در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر و راه و شهرسازی گزارشی مشابه مربوط مسکن مهرهای بالای ۲۵ هزار ارائه داد.

وی افزود: در قصرشیرین دو پروژه نیمه کاره وجود دارد که یکی از این جموعه ها دارای ۱۲۵ واحد آماده است و بقیه نیز تا شهریورماه آماده می شود. پروژه دیگر در شهر جدید قصرشیرین اجرا شده که با رایزنی‌های صورت گرفته مقرر شد در قالب مسکن محرومان به واحدهای یک طبقه تبدیل شود و از منابع داخلی بنیاد مسکن هزینه های آن تامین و تکمیل گردد.

معاون استاندار کرمانشاه همچنین عنوان کرد: همچنین در این نشست مقرر شد مسکن مهرهای نیمه کاره واقع در شهرهای ماهیدشت، بیستون و کرند هم پس از تعیین تکلیف به متقاضیان واگذار شود. شرایط واگذاری به صورتی خواهد بود که این واحدها تا پایان سال به بهره برداری برسند.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=10611

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.