• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
0
معاون گردشگری استان کرمانشاه:

اولین فم تور گردشگری کشور در دوران پسا کرونا در کرمانشاه در حال برگزاری است

  • کد خبر : 10595
  • 06 خرداد 1399 - 14:31
اولین فم تور گردشگری کشور در دوران پسا کرونا در کرمانشاه در حال برگزاری است

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمانشاه از برگزاری اولین فم تور کشور در دوران پسا کرونا برای آشنایی تعدادی از فعالین گردشگری ایران با جاذبه‌های کرمانشاه خبرداد. به گزارش میلکان آنلاین؛علی صابر در گفت و گویی با بیان اینکه این فم تور از پنجم خرداد ماه شروع شده است، […]

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمانشاه از برگزاری اولین فم تور کشور در دوران پسا کرونا برای آشنایی تعدادی از فعالین گردشگری ایران با جاذبه‌های کرمانشاه خبرداد.

به گزارش میلکان آنلاین؛علی صابر در گفت و گویی با بیان اینکه این فم تور از پنجم خرداد ماه شروع شده است، اظهار داشت: طی فراخوانی عمومی برای برگزاری دومین فم تور استان کرمانشاه که برای فعالین گردشگری کشور ارسال گردید ۲۸۰ نفر برای حضور در این فم تور و بازدید از جاذبه های گردشگری استان کرمانشاه اعلام آمادگی کردند.

او افزود: با توجه به ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی برای پذیرش فعالین گردشگری در این فم تور ظرفیت محدودی یعنی حدود ۲۰ نفر که پیج‌های تبلیغاتی گردشگری با تعداد مخاطبین بالایی داشتند را انتخاب و به استان دعوت نمودیم.

معاون گردشگری استان کرمانشاه اضافه کرد: حوزه فعالیت این افراد شامل وبلاگر، اینفلوئنسرها، راهنمایان گردشگری، عکاسان تخصصی سفر و مدرسان گردشگری هستند که به مدت پنج روز در تور آشناسازی با جاذبه‌های گردشگری کرمانشاه شرکت می‌کنند.

صابر با اعلام اینکه این فم تور اولین فم تور در کشور در ایام پسا کرونا است تاکید کرد: هدف از برگزاری این فم تور علاوه بر شناسایی و معرفی جاذبه های گردشگری استان کرمانشاه این است که با توجه به ادامه مشکلات ناشی از کرونا ویروس در طولانی مدت، می شود با رعایت پروتکل های وزارت بهداشت اقدام به برپایی تورهای گردشگری نمود.
او تصریح کرد: این پروتکل ها می تواند با رعایت فاصله گذاری اجتماعی اجرایی شوند. برای مثال در یک اتوبوس با ظرفیت ۴۰ مسافر ۲۰ مسافر سوار شوند و یا در رستوران ها از میزهای جداگانه خانوادگی و یا تک نفره استفاده شود و یا اینکه هتل ها تخت های تک نفره در اختیار مسافرین قرار دهند.
معاون گردشگری استان کرمانشاه استفاده از ماسک، دستکش، دستگاهای تب سنج، مواد ضد عفونی کننده و … را در این تورها ضروری دانست و گفت: ما در طول برگزاری این فم تور همه پروتکل های بهداشتی را رعایت کرده ایم و می خواهیم بگوییم در ایام کرونا هم می شود به صورت ایمن و هوشمند تورهای گردشگری برگزار شود.

صابر ادامه داد: این افراد در مدت حضور خود در کرمانشاه از جاذبه‌های تاریخی و طبیعی و فرهنگی استان بازدیدهایی را خواهند داشت و با تولید محتوا در خصوص این جاذبه‌ها و به شکل وسیعی در فضای مجازی تبلیغ خواهند کرد که باعث رشد گردشگری استان شود.

او در خاتمه گفت: این فعالین حوزه گردشگری کشور در مدتی که مهمان استان کرمانشاه هستند از جاذبه هایی تاریخی و طبیعی مناطق مختلف استان بازدید به عمل خواهند آورد.

 

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=10595

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.