• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
5
مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه اعلام کرد؛

فعال شدن شش روش غیرحضوری برای پرداخت فطریه و کفارات

  • کد خبر : 10560
  • 01 خرداد 1399 - 5:41
فعال شدن شش روش غیرحضوری برای پرداخت فطریه و کفارات

مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه با بیان اینکه امسال کرمانشاهیان می توانند به شش روش غیر حضوری فطریه و کفارات خود را پرداخت کنند، گفت: شماره گیری کد #۵*۸۸۷۷* از طریق تلفن های همراه و واریز وجه نقدی از طریق اپلیکشن های بله، بام، سکه، ایوا و سنا از راه های پرداخت غیرحضوری فطریه […]

مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه با بیان اینکه امسال کرمانشاهیان می توانند به شش روش غیر حضوری فطریه و کفارات خود را پرداخت کنند، گفت: شماره گیری کد #۵*۸۸۷۷* از طریق تلفن های همراه و واریز وجه نقدی از طریق اپلیکشن های بله، بام، سکه، ایوا و سنا از راه های پرداخت غیرحضوری فطریه و کفارات است.

به گزارش میلکان آنلاین، محسن رخصی، مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه با اشاره به اینکه در عید سعید فطر امسال بیش از دو هزار و ۶۷ پایگاه در مساجد و معابر شهرها و سطح روستاهای استان دایر می شود، عنوان کرد: این پایگاه های پیش از نماز این عید سعید دایر و تا ظهر روز عید به کار جمع آوری زکات فطره و کفارات مردمی مشغول خواهند بود.

رخصی ادامه داد: در عید سعید فطر امسال بیش از چهار هزار و ۲۰۰ عامل افتخاری، بسیجی و امدادگران شاغل در کمیته امداد، مراکز نیکوکاری و موسسات خیریه به منظور جمع آوری زکات فطره کرمانشاهیان با این نهاد همکاری و مشارکت دارند.

وی افزود: همچنین امسال با توجه به شرایط و وضعیت خاص کشور شش روش پرداخت غیرحضوری زکات فطره و کفارات فعال شده است.

مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه بیان کرد: کرمانشاهیان نیک اندیش می توانند با شماره گیری کد #۵*۸۸۷۷* فطریه و کفارات خود را پرداخت کنند.

محسن رخصی عنوان کرد: همچنین از دیگر روش های پرداخت غیرحضوری فطریه و کفارات واریز وجه نقد از طریق اپلیکشن های بله، بام، سکه، ایوا و سنا است.

رخصی با تاکید بر اینکه روش های پرداخت غیرحضوری زکات فطره تا چندین روز بعد از عید سعید نیز فعال است و مردم می توانند زکات فطره خود را پرداخت کنند، تصریح کرد: در سال گذشته کرمانشاهیان ۹ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان فطریه و کفارات پرداخت کردند که امیدواریم امسال این میزان با مشارکت بالای مردم افزایش چشمگیری پیدا کند

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=10560

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.