• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
1

سازمان صمت استان کرمانشاه در اجرای طرح تاپ رتبه سوم کشوری را کسب نمود

  • کد خبر : 10554
  • 01 خرداد 1399 - 5:29
سازمان صمت استان کرمانشاه در اجرای طرح تاپ رتبه سوم کشوری را کسب نمود

به گزارش میلکان آنلاین؛ سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه در اجرای طرح توانمندسازی تولید و توسعه اشتغال پایدار (تاپ) در سال ۹۸، رتبه سوم کشوری را کسب نمود. محسن دارابی؛ رییس این سازمان بابیان مطلب فوق افزود: به‌منظور ایجاد تعامل بین صنعت و دانشگاه؛ طرح مشترک وزارت صمت، وزارت علوم و تحقیقات و […]

به گزارش میلکان آنلاین؛ سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه در اجرای طرح توانمندسازی تولید و توسعه اشتغال پایدار (تاپ) در سال ۹۸، رتبه سوم کشوری را کسب نمود.

محسن دارابی؛ رییس این سازمان بابیان مطلب فوق افزود: به‌منظور ایجاد تعامل بین صنعت و دانشگاه؛ طرح مشترک وزارت صمت، وزارت علوم و تحقیقات و ستاد کل نیروهای مسلح در بخش دانش‌آموختگان تحصیلات تکمیلی و مشمول خدمت سربازی که تمایل دارند دوران خدمت خود را دریکی از بنگاه‌های اقتصادی بگذرانند و همچنین دانشجویان تحصیلات تکمیلی که تمایل دارند پایان‌نامه خود را به‌صورت مسئله محور انجام دهند و نیز اعضای هیئت‌علمی دانشگاه‌ها که مایل‌اند در قالب طرح پسادکترای صنعتی فرصت مطالعاتی در بنگاه‌های صنعتی و معدنی انجام پروژه‌های مستقل یا مشترک فعالیت نمایند، می‌توانند در این طرح شرکت نمایند.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه در ادامه یادآور شد: ثبت‌نام بیش از ۴۴۰ واحد صنعتی در طرح تاپ و همچنین نیازهای پژوهشی واحدهای صنعتی استان زمینه را برای همکاری بیشتر دانشگاه‌ها با حوزه صنعت فراهم می‌آورد.

دارابی در پایان هدف از اجرای این طرح را ایجاد زنجیره ارتباطی و مؤثر بین صنعت و دانشگاه با رویکرد کاربردی شدن دانش و یافته‌های جدید علمی و نیز ارتقاء توان فنی و مهندسی بنگاه‌های صنعتی، معدنی و تجاری و همچنین ایجاد اشتغال از طریق خلق ارزش‌افزوده جدید برای واحدهای تولیدی عنوان کرد

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=10554

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.