• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
1

شهروندان اجرای پروتکل های بهداشتی را جدی بگیرند.

  • کد خبر : 10545
  • 01 خرداد 1399 - 5:14
شهروندان اجرای پروتکل های بهداشتی را جدی بگیرند.

نشست ستاد کرونا ی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با حضور اعضای این ستاد برگزار شد. به گزارش میلکان آنلاین؛دکتر مرادی رئیس دانشگاه گفت:با توجه به تداوم‌خطر ابتلا به کرونا شهروندان اجرای پروتکل های بهداشتی را جدی بگیرند. در حال حاضر نگرانی در خصوص افزایش آمار مثبت سرپایی در استان و بیمار یابی فعال وجود ندارد […]

نشست ستاد کرونا ی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با حضور اعضای این ستاد برگزار شد.

به گزارش میلکان آنلاین؛دکتر مرادی رئیس دانشگاه گفت:با توجه به تداوم‌خطر ابتلا به کرونا شهروندان اجرای پروتکل های بهداشتی را جدی بگیرند.

در حال حاضر نگرانی در خصوص افزایش آمار مثبت سرپایی در استان و بیمار یابی فعال وجود ندارد اما در صورتیکه منجر به بستری شوند نگران کننده خواهد بود.

وی افزود: با تمهیدات اندیشیده شده از هفته آینده تعداد تست های Pcrانجام‌ شده افزایش خواهد یافت که موجب افزایش سرعت شناسایی بیماران مبتلا به کرونا در استان شده قطع زنجیره انتقال ویروس را در پی خواهد داشت.

مرادی ادامه داد: تا پایان خرداد ماه آموزش درس های تئوری در دانشکده ها به صورت مجازی خواهد بود و دوره های کارآموزی و رزیدنتی جهت رشته های پرستاری و پزشکی نیز که در حال انجام است و دوره های کارورزی نیز از تیر ماه آغاز می شود.

وی تاکید کرد: جهت رفع کمبود نیروی انسانی مورد نیاز در مراکز درمانی درگیر کرونا از نیروهای مازاد در دانشکده ها استفاده خواهد شد.

در این نشست همچنین آخرین وضعیت آزمایشگاههای تشخیص طبی کرونا در استان بررسی و راهکارهای لازم برای افزایش ظرفیت آنها ارائه گردید و مقرر شد تامین اجتماعی، سپاه، ارتش و بخش خصوصی نیز در انجام تست Pcr بادانشگاه علوم پزشکی همکاری لازم را به عمل آورند.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=10545

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.