• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
1

ذبح ۲۰۰ راس گوسفند برای نیازمندان کرمانشاهی به شکرانه عید سعید فطر

  • کد خبر : 10482
  • 31 اردیبهشت 1399 - 5:54
ذبح ۲۰۰ راس گوسفند برای نیازمندان کرمانشاهی به شکرانه عید سعید فطر

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان کرمانشاه گفت: در آستانه عید سعید فطر به شکرانه یک ماه بندگی و روزه داری ۲۰۰ راس گوسفند با مشارکت ستاد جبهه فرهنگی اجتماعی انقلاب اسلامی برای خانوارهای نیازمند در استان ذبح خواهد شد. به گزارش میلکان آنلاین، غلامرضا نصوری، معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد […]

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان کرمانشاه گفت: در آستانه عید سعید فطر به شکرانه یک ماه بندگی و روزه داری ۲۰۰ راس گوسفند با مشارکت ستاد جبهه فرهنگی اجتماعی انقلاب اسلامی برای خانوارهای نیازمند در استان ذبح خواهد شد.

به گزارش میلکان آنلاین، غلامرضا نصوری، معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان کرمانشاه گفت: براساس توافق صورت گرفته بین کمیته امداد و ستاد جبهه فرهنگی اجتماعی انقلاب اسلامی مقرر شد ۲۰۰ راس گوسفند برای خانوارهای نیازمند در استان ذبح و در میان این خانوارها توزیع شود.

نصوری با بیان اینکه نیمی از این قربانی ها توسط کمیته امداد و نیمی از سوی ستاد جبهه فرهنگی تامین می شود، عنوان کرد: این قربانی ها یک روز پیش از عید سعید فطر به شکرانه یک ماه عبادت و بندگی ذبح و در میان نیازمندان توزیع خواهد شد.

وی افزود: گوسفند های قربانی تامین شده از سوی کمیته امداد از محل کمک های مردمی و صدقاتی که با نیت اطعام نیازمندان اهدا شده است خریداری شده اند.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان کرمانشاه تصریح کرد: گوشت این نذورات در ۲۰۰ نقطه محروم استان توزیع و به دست خانوارهای نیازمند خواهد رسید.

غلامرضا نصوری با تاکید بر اینکه تمامی کمک های مردمی بنا به نیت خیرخواهانه خیران نیک اندیش هزینه و در اختیار نیازمندان قرار خواهد گرفت، بیان کرد: شماره گیری کدهای #۱*۸۸۷۷* و ۰۹۶۸۸۷ از طریق تلفن همراه، واریز کمک نقدی به شماره حساب ۰۱۰۹۳۹۰۹۳۹۰۰۹ و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۳۹۶۲۷  و مراجعه به دفاتر امداد از راه های مشارکت خیران نیک اندیش در رزمایش بزرگ ” همدلی برای ایران همدل” است

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=10482

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.