• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
2

محور سنقر-بیستون تا ۳ سال دیگر “چهارخطه” می‌شود

  • کد خبر : 10479
  • 31 اردیبهشت 1399 - 5:47
محور سنقر-بیستون تا ۳ سال دیگر “چهارخطه” می‌شود

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه از اتمام پروژه چهارخطه کردن محور سنقر-بیستون ظرف سه سال آینده، درصورت تامین اعتبار مناسب و به موقع برای این پروژه خبر داد. به گزارش میلکان آنلاین؛مسعود شریفی  ؛با اشاره به شروع چهار خطه کردن محور سنقر-بیستون از سال ۱۳۹۴، گفت: این محور اتصال دهنده دو  شهر مهم استان […]

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه از اتمام پروژه چهارخطه کردن محور سنقر-بیستون ظرف سه سال آینده، درصورت تامین اعتبار مناسب و به موقع برای این پروژه خبر داد.

به گزارش میلکان آنلاین؛مسعود شریفی  ؛با اشاره به شروع چهار خطه کردن محور سنقر-بیستون از سال ۱۳۹۴، گفت: این محور اتصال دهنده دو  شهر مهم استان است و ارتقای کیفیت این مسیر مطالبه به حق مردم این شهرها است.

وی افزود: با توجه به لزوم ارتقا کیفیت جاده این مسیر، چهار خطه کردن این محور ۶۰ کیلومتری از چهارسال پیش در دستور کار قرار گرفته و عملیات اجرایی در ۱۵ کیلومتر از این مسیر انجام و یا در دست اقدام است.

شریفی خاطرنشان کرد: هم اکنون از این مسیر ۱۵ کیلومتری، پنج کیلومتر آن زیربار رفته و عملیات اجرایی در ۱۰ کیلومتر دیگر آن در حال انجام است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه با بیان اینکه عملیات اجرایی پروژه از سخت‌ترین بخش مسیر آغاز شده گفت: عملیات چهارخطه کردن این محور از محدوده گردنه “مله ماس” آغاز شده که بخش سخت کار محسوب می شود و هم اکنون ۸۰ درصد عملیات کوه‌بُری انجام شده است.

شریفی تصریح کرد: عملیات چهارخطه کردن مسیر به این شکل است که یک محور دو بانده در کنار محور فعلی احداث می‌شود.

وی در خصوص زمان پایان اجرای این پروژه گفت: اگر اعتبارات مناسب و به موقع باشد و شرایط جوی هم مشکل ساز نشود، می توانیم پروژه را ظرف سه سال آینده تحویل دهیم.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=10479

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.