• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
2

جابجایی جمعیت در انتخابات برخی شهرستانها را مشکل دار کرد

  • کد خبر : 10435
  • 29 اردیبهشت 1399 - 4:56
جابجایی جمعیت در انتخابات برخی شهرستانها را مشکل دار کرد

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه با طرح این انتقاد که « برخی دستگاه های اجرایی نسبت به مطالب مطروحه در رسانه ها بی خیالند و از کنار آن می گذرند» تصریح کرد: نباید تمام بار پاسخگویی به مسائل و موضوعات بر روی مسئول عالی استان بیفتد و ضروری است که دستگاهها حساسیت به […]

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه با طرح این انتقاد که « برخی دستگاه های اجرایی نسبت به مطالب مطروحه در رسانه ها بی خیالند و از کنار آن می گذرند» تصریح کرد: نباید تمام بار پاسخگویی به مسائل و موضوعات بر روی مسئول عالی استان بیفتد و ضروری است که دستگاهها حساسیت به خرج دهند.

 

به گزارش میلکان آنلاین؛ محمد ابراهیم الهی تبار در  نشست شورای روابط عمومی های استان که در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، افزود: شورای اطلاع رسانی ظرفیتی مناسب برای تحقق خواسته ها و افق های روابط عمومی ها به عنوان ساختار تصمیم ساز و تصمیم گیر در ادارات است.

وی با تاکید بر جایگاه تصمیم سازیِ روابط عمومی ها، گفت: نیاز است که نمایندگان روابط عمومی ها در شورای اطلاع رسانی جایگاه داشته باشند و در تدوین سند رسانه ای استان مشارکت کنند.

رئیس شورای اطلاع رسانی استان کرمانشاه در ادامه با ارائه گزارشی از روند مدیریت بیماری کرونا در استان اظهار داشت: زحمات و اقدامات روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی در اطلاع رسانی های بهداشتی و آگاهی بخشی به مردم قابل تقدیر است.

الهی تبار افزود: از نخستین تصمیمات استان در مدیریت کرونا تعیین سیستم اطلاع رسانی و راه اندازی استودیو سلامت بود که توانست ارتباط معناداری را بین متولیان بهداشت و درمان با جامعه ایجاد کند.

پیشتازی استان در مدیریت کرونا حاصل ارتباط صحیح با مردم بوده است

وی با بیان اینکه «در مدیریت کرونا با استفاده از ظرفیت رسانه ها و روان سازی آموزش ها، تفاهم مشترکی بین مردم و متولیان امر ایجاد شد» اضافه کرد: اصل و محور برنامه های مقابله با کرونا، مشارکت مردم بوده است.

الهی تبار خاطرنشان کرد: اگر امروز کرمانشاه در ردیف استانهای سبز قرار داشته و در مدیریت کرونا پیشتاز بوده نتیجه ایجاد ارتباط صحیح با مردم بوده است.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار در ادامه انجام غربالگری قوی در سطح استان را مورد اشاره قرار داد و گفت: بیماریابی و جداسازی مبتلایان از اجتماع که امروز مورد تاکید در کشور است در کرمانشاه از یکماه گذشته آغاز شده است.

الهی تبار همچنین با اشاره به وضعیت کنترل شده شهرستانهای استان در مدیریت کرونا اظهار داشت: در برخی شهرستانها مشکل داشتیم که بخشی از آن به واسطه جابجایی جمعیت از مناطق آلوده بود که در انتخابات صورت گرفت. شاید اگر این رفت و آمد از استانهای آلوده نبود این مشکل را نداشتیم.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه در ادامه با تاکید بر رعایت اصل بی طرفی و سلامت در برگزاری انتخابات اسفندماه نیز اظهار داشت: در این انتخابات ۹۹/۹ درصد شعب آنلاین بود و آرامش خاصی برای مردم رقم خورد و بر اساس ارزیابی وزارت کشور ، استان توانسته در برگزاری مکانیزه انتخابات تا شش رتبه ارتقا پیدا کند.

وی با اشاره به مشارکت مردم استان در انتخابات و بالاتر بودن آن نسبت به میانگین کشوری تصریح کرد: این حضور در حالی بود که برخی بحث مهندسی انتخابات را مطرح کردند؛ حرفهای بی خودی زدند و دروغ گفتند هر چند که مورد اقبال مردم قرار نگرفت.

 

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=10435

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.