• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
3
با حضور معاون استاندار کرمانشاه صورت گرفت

افتتاح دستگاه “سی تی اسکن” بیمارستان صحنه

  • کد خبر : 10414
  • 28 اردیبهشت 1399 - 7:00
افتتاح دستگاه “سی تی اسکن” بیمارستان صحنه

صبح امروز با حضور معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه و رئیس دانشگاه علوم پزشکی،دستگاه “سی تی اسکن” بیمارستان شهرستان صحنه افتتاح شد.   به گزارش میلکان آنلاین؛ محمد ابراهیم الهی تبار در سخنانی با تقدیر از زحمات کادر بهداشت و درمانی استان در مقابله با بیماری کرونا اظهار داشت: آنچه که تاکنون ایران […]

صبح امروز با حضور معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه و رئیس دانشگاه علوم پزشکی،دستگاه “سی تی اسکن” بیمارستان شهرستان صحنه افتتاح شد.

 

به گزارش میلکان آنلاین؛ محمد ابراهیم الهی تبار در سخنانی با تقدیر از زحمات کادر بهداشت و درمانی استان در مقابله با بیماری کرونا اظهار داشت: آنچه که تاکنون ایران را در کنترل بیماری کرونا موفق داشته شبکه های گسترده بهداشت،زیرساخت های ایجاد شده در طرح تحول سلامت و ایمان و وجدان کاری بوده که کادر بهداشت و درمان به خرج داده اند.

وی افزود: با هدایت های مقام معظم رهبری، مدیریت ملی ستاد کرونا و دولت و محوریت وزارت بهداشت و درمان امروز توانسته ایم در روند کنترل بیماری کرونا عملکردی برجسته در دنیا داشته باشیم.

الهی تبار با اشاره به آمادگی های تجهیزاتی و انسانی ایجاد استان کرمانشاه در مقابله با کرونا تصریح کرد: از روز نخست جریان مقابله با این بیماری، مسئولین استان خود را سرباز علوم پزشکی دانسته و با تمام توان به تامین نیازها و تجهیز امکانات همت گماشتند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار با تقدیر از تلاشهای نماینده شهرستان های صحنه ،کنگاور و هرسین برای پیگیری تجهیز بیمارستان شهرستان صحنه به دستگاه “سی تی اسکن” خاطرنشان کرد: خوشبختانه بین مدیران و نمایندگان استان اتفاق نظر و همدلی وجود داشته و قطعا در تعامل با منتخبان جدید نیز این روند برای ایجاد هم افزایی در راه خدمت به مردم ادامه پیدا خواهد کرد.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=10414

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.