• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
3
معاون استاندارکرمانشاه:

برنامه های روز قدس همخوان با اقتضای زمان باشد

  • کد خبر : 10356
  • 24 اردیبهشت 1399 - 5:59
برنامه های روز قدس همخوان با اقتضای زمان باشد

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه با بیان اینکه در برنامه روز قدس بار دیگر عصبانیت و انزجار خود را از اشغالگران فلسطین اعلام میداریم تاکید کرد که فرم و محتوای برنامه های روز قدس همخوان با نیازها و اقتضائات زمان باشد. به گزارش میلکان آنلاین ؛ محمد ابراهیم الهی تبار در جلسه برنامه […]

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه با بیان اینکه در برنامه روز قدس بار دیگر عصبانیت و انزجار خود را از اشغالگران فلسطین اعلام میداریم تاکید کرد که فرم و محتوای برنامه های روز قدس همخوان با نیازها و اقتضائات زمان باشد.

به گزارش میلکان آنلاین ؛ محمد ابراهیم الهی تبار در جلسه برنامه ریزی روز قدس که در استانداری کرمانشاه برگزار شد اظهار داشت:شکل های پرداخت به یک موضوع در زمان های مختلف نیاز به تغییر دارد و صدا و سیما و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در تهیه محتوا برای روز قدس اهتمام بیشتری داشته باشند.

وی در ادامه با اشاره به شرایط خاص برپایی روز قدس امسال تصریح کرد:علیرغم اینکه کرونا تمام شئونات و مسائل اجتماعی را تحت تاثیر قرار داده اما نتوانست فضای همدلی توامان با حفظ آرمان ها و ارزشهای جامعه ایران را تحت شعاع قرار بدهد بلکه موجب تقویت و تشدید حرکت های مومنانه شد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه افزود:در مقابله با شیوع کرونا بسیاری از نیازمندی ها با همت شرکت های دانش بنیان و جوانان نخبه در داخل کشور تامین شد و به سمت بی نیازی حرکت کردیم.

الهی تبار ادامه داد: کرونا با وجود آسیب هایی که به اقشار جامعه وارد کرد فضای همدلی،همزبانی و نوع دوستی را رقم زد و این مهم با رهنمودهای رهبری و تسهیلات، معافیت ها و بخشودگی هایی که دولت ایجاد کرد و همراهی نهادهای حمایتی و حرکت های خودجوش مردمی صورت گرفت.

معاون استاندار کرمانشاه با بیان اینکه استان در کنترل بیماری کرونا عملکردمطلوبی را داشته که با وجود شرایط استان کار بزرگی بحساب می آید اضافه کرد:کرمانشاه باوجود تردد حجم بالای کامیون ها و تجمع افراد می توانست مهیای آلودگی تشدید شده به بیماری کرونا باشد اما با همراهی مردم، همکاری دستگاهها و مدیریت مطلوب در استان، وضعیت برجسته ای را رقم زده است.

وی افزود:در روزهای ابتدایی مقابله با کرونا در استان کرمانشاه آزمایشات به تهران ارسال می شد و پس از یک هفته پاسخ آن باز می گشت اما امروز در داخل استان روزانه ۵۰۰ آزمایش اخذ می شود و به دنبال افزایش آن تا هزار مورد در روز هستیم و این عدد درکشور به یک میلیون نفر می رسد که توانمندی ها را نشان میدهد.

معاون استاندار کرمانشاه در ادامه با اشاره به اینکه «نرخ شیوع،مرگ و میر و تعداد بستری ها در کرمانشاه کمتر از میانگین کشوری است تصریح کرد:نرخ فوتی های ناشی از کرونا در کرمانشاه ۴/۸ درصد است که نسبت به میانگین کشور که ۶ و نیم درصد بوده پائین تر است.

الهی تبار تاکید کرد: ادامه این روند مطلوب در استان البته نیازمند به استمرار همکاری همگانی است و اگر مردم مراعات کنند بیماری در سطح کنترل قرار خواهد گرفت.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=10356

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.