• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
1

کشف ۱۶۰ راس دام سرقتی در کرمانشاه

  • کد خبر : 10343
  • 23 اردیبهشت 1399 - 5:20
کشف ۱۶۰ راس دام سرقتی در کرمانشاه

فرمانده انتظامی استان از کشف ۱۶۰ راس دام سرقتی و دستگیری یک سارق مسلح در شهر کرمانشاه خبر داد. به گزارش  میلکان آنلاین؛ سردار “علی اکبر جاویدان” با اعلام این خبر، اظهار داشت: پس از اطلاع پلیس از وجود تعداد زیادی احشام سرقتی در یکی از روستاهای شهرستان کرمانشاه، رسیدگی به موضوع در دستور کار […]

فرمانده انتظامی استان از کشف ۱۶۰ راس دام سرقتی و دستگیری یک سارق مسلح در شهر کرمانشاه خبر داد.

به گزارش  میلکان آنلاین؛ سردار “علی اکبر جاویدان” با اعلام این خبر، اظهار داشت: پس از اطلاع پلیس از وجود تعداد زیادی احشام سرقتی در یکی از روستاهای شهرستان کرمانشاه، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: پس از حضور پلیس در محل یاد شده که جزء روستاهای صعب العبور بود ۳ سارق مسلح که از احشام سرقتی نگهداری می کردند با ماموران درگیر و اقدام به تیراندازی کردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: پس از مدتی درگیری مسلحانه، ۲ نفر از سارقان مجبور به فرار شدند ولی یکی از آنها که ساکن یکی از شهرستان های استان ایلام بود در دام پلیس گرفتار و دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: پس از دستگیری یکی از اعضای باند و فرار ۲ نفردیگر اعضای باند، ۱۶۰ راس احشام سرقتی شامل ۱۳۷ راس گوسفند و ۲۳ راس گوساله کشف شد.

وی، ارزش احشام سرقتی دستگیر شده را طبق نظر کارشناسان ۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال عنوان کرد.

سردار جاویدان همچنین از شناسایی تعدادی از مال باختگان خبر داد و گفت: این افراد پس از سیر مراحل قانونی احشام سرقتی خود را تحویل گرفتند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در پایان و با تاکید بر اینکه تلاش برای شناسایی دیگر اعضای باند ادامه دارد، گفت: پلیس کرمانشاه قاطعانه با افرادی که به دنبال ایجاد ناامنی و دست درازی به مال دیگران هستند، برخورد می کند.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=10343

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.