• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
0

جذب ۴۰۰ پدر معنوی جدید برای ایتام و فرزندان محسنین کرمانشاهی

  • کد خبر : 10333
  • 23 اردیبهشت 1399 - 5:03
جذب ۴۰۰ پدر معنوی جدید برای ایتام و فرزندان محسنین کرمانشاهی

مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه با بیان اینکه در نیمه نخست ماه مبارک رمضان بیش از ۴۰۰ پدر معنوی جدید حمایت از ایتام و فرزندان محسنین در استان را بر عهده گرفته اند، گفت: امیدواریم تا پایان این ماه مبارک تعداد حامیان فرزندان یتیم و محسنین در استان به ۴۰ هزار نفر افزایش یابد. […]

مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه با بیان اینکه در نیمه نخست ماه مبارک رمضان بیش از ۴۰۰ پدر معنوی جدید حمایت از ایتام و فرزندان محسنین در استان را بر عهده گرفته اند، گفت: امیدواریم تا پایان این ماه مبارک تعداد حامیان فرزندان یتیم و محسنین در استان به ۴۰ هزار نفر افزایش یابد.

به گزارش میلکان آنلاین، محسن رخصی، مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه گفت: در نیمه نخست ماه مبارک رمضان حامیان جدید حمایت از ۴۵۰ فرزند یتیم و محسنین در استان را عهده دار شده اند.

رخصی با بیان اینکه برای حمایت از این فرزندان ۴۰۰ پدر معنوی جذب و اعلام همکاری کرده اند، افزود: هم اکنون بیش از ۳۰ هزار حامی از هفت هزار و ۵۰۰ فرزند یتیم و محسنین در استان حمایت می کنند.

وی ادامه داد: امیدواریم تا پایان این ماه مبارک با جذب پدران معنوی جدید تعداد حامیان ایتام و فرزندان محسنین در استان به ۴۰ هزار نفر افزایش یابد.

مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه در ادامه به اجرای طرح اطعام مهدوی در رزمایش بزرگ ” همدلی برای ایران همدل” اشاره و تصریح کرد: از ابتدای ماه مبارک تاکنون بیش از ۱۵ هزار سبد مواد غذایی و بیش از ۴۵ هزار پرس غذای گرم با مشارکت خیران نیک اندیش در این رزمایش تهیه و در میان نیازمندان کرمانشاهی توزیع شده است.

محسن رخصی با بیان اینکه این غذاهای گرم براساس پروتکل های بهداشتی در آشپزخانه های مهدوی طبخ و تهیه می شود، عنوان کرد: هم اکنون این آشپزخانه ها در استان با مشارکت خیران نیک اندیش  به ۳۰  آشپزخانه افزایش پیدا کرده است.

رخصی بیان کرد: امیدواریم تا پایان ماه مبارک رمضان ۱۵۰ هزار پرس غذای گرم و سبد غذایی در میان نیازمندان استان توزیع شود.

مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه بیان کرد: شماره گیری کد دستوری #۱*۸۸۷۷* و ۰۹۶۸۸۷ از طریق تلفن های همراه از راه های مشارکت خیران نیک اندیش در طرح های اکرام ایتام و اطعام نیازمندان است

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=10333

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.