• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
2

کشف ۳۰ فقره سرقت سیم برق در کرمانشاه

  • کد خبر : 10319
  • 22 اردیبهشت 1399 - 7:22
کشف ۳۰ فقره سرقت سیم برق در کرمانشاه

رئیس پلیس آگاهی استان از کشف ۳۰ فقره سرقت سیم برق در شهر کرمانشاه و دستگیری ۴ سارق خبر داد. به گزارش میلکان آنلاین، سرهنگ “محمدرضا امیری” اظهار داشت: پس از وقوع چند فقره سرقت سیم برق در نقاط حاشیه ای کرمانشاه و ارجاء چند پرونده به پلیس آگاهی، کاراگاهان اداره عملیات ویژه رسیدگی به […]

رئیس پلیس آگاهی استان از کشف ۳۰ فقره سرقت سیم برق در شهر کرمانشاه و دستگیری ۴ سارق خبر داد.
به گزارش میلکان آنلاین، سرهنگ “محمدرضا امیری” اظهار داشت: پس از وقوع چند فقره سرقت سیم برق در نقاط حاشیه ای کرمانشاه و ارجاء چند پرونده به پلیس آگاهی، کاراگاهان اداره عملیات ویژه رسیدگی به موضوع را در دستور کار قرار دادند.
وی ادامه داد: در همین راستا کاراگاه با انجام تحقیقات گسترده موفق به شناسایی ۴ سارق در نقاط مختلف کرمانشاه شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی نسبت به دستگیری آنها اقدام کردند.
سرهنگ امیری تصریح کرد: سارقان دستگیر شده که عضو یک باند بودند در بازجویی ها به ارتکاب ۳۰ فقره سرقت سیم برق اعتراف کردند.
رئیس پلیس آگاهی کرمانشاه همچنین از کشف مقداری لوازم مورد نیاز برای سرقت سیم برق و توقیف ۲ دستگاه خودروی متعلق به سارقان خبر داد.
وی در پایان با اشاره به دستگیری ۲ مالخر که اقدام به خرید سیم برق های سرقتی می کردند، گفت: سارقان و مالخران دستگیر شده برای صدور احکام لازم تحویل مراجع قضائی شدند.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=10319

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.