• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
1

برگزاری دوره فشرده آموزش کارکنان اداری

  • کد خبر : 10316
  • 22 اردیبهشت 1399 - 7:20
برگزاری دوره فشرده آموزش کارکنان اداری

مدیر کل سرمایه انسانی شهرداری از برگزاری دوره فشرده آموزش کارکنان اداری در مجموعه شهرداری خبر داد. به گزارش میلکان آنلاین؛ کاوه مردافکن مدیر کل سرمایه انسانی شهرداری اظهار داشت: کارکنان در مسیر شغلی خود در زمان خدمت به انواع آموزش‌ها نیازمند هستند تا توانمندی‌های خود را توسعه داده و بهره‌وری سازمان را ارتقاء دهند. […]

مدیر کل سرمایه انسانی شهرداری از برگزاری دوره فشرده آموزش کارکنان اداری در مجموعه شهرداری خبر داد.

به گزارش میلکان آنلاین؛ کاوه مردافکن مدیر کل سرمایه انسانی شهرداری اظهار داشت: کارکنان در مسیر شغلی خود در زمان خدمت به انواع آموزش‌ها نیازمند هستند تا توانمندی‌های خود را توسعه داده و بهره‌وری سازمان را ارتقاء دهند.
وی افزود: با توجه به تغییرات پرشتاب در ساختار سازمان‌ها و خدمات گوناگون و متنوع در عرصه محیط سازمان‌ها برای دستیابی به توسعه و ارتقاء کیفیت خدمات توجه جدی به منابع انسانی و ارتقاء علمی کارکنان ضرورتی اجتناب‌ناپذیر است که این موضوع در دستور کار شهرداری کرمانشاه قرار گرفته است.
مردافکن با اشاره به ظرفیت‌های موجود در امر آموزش بیان داشت: آموزش مهارت‌ها و دانش‌های مورد نیاز کارکنان از طریق آموزش ضمن خدمت باعث شکوفایی فکر و استعداد و نیز مشارکت بیشتر در فرآیند خدمت‌رسانی و بهره‌وری سازمان خواهد شد؛ همچنین این آموزش‌ها تعهدکاری کارکنان در نحوه تصمیم گیری و رسیدن به اهداف و استراتژی‌های سازمانی را بالا خواهد برد.
لازم به ذکر است که دوره‌های فشرده آموزش کارکنان اداری ویژه روسای ادارات سرمایه انسانی و کارشناسان این حوزه با تدریس دکتر بهمن سعیدی پور و کاوه مردافکن با عنوان مکاتبات اداری، ساختار سازمانی، بررسی اساسنامه‌های سازمان‌ها، قوانین کار و تامین اجتماعی، صدور احکام کارگری و کارمندی تدریس شد.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=10316

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.