• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
4

رونمایی از دستگاه فنی استریل‌کننده حرارتی

  • کد خبر : 10304
  • 22 اردیبهشت 1399 - 5:54
رونمایی از دستگاه فنی استریل‌کننده حرارتی

دستگاه فنی استریل‌کننده حرارتی اوراق تولیدی دبیرستان هوشمند شهر کرمانشاه با حضور استاندار رونمایی شد. به گزارش میلکان آنلاین؛ با حضور استاندار و مسؤولین آموزش و پرورش استان در محل اداره کل آموزش و پرورش از دستگاه فنی استریل‌کننده حرارتی رونمایی شد. دستگاه فنی استریل‌کننده حرارتی اوراق دارای ماکزیمم توان حرارتی ۹۰درجه، قابلیت تنظیم دما […]

دستگاه فنی استریل‌کننده حرارتی اوراق تولیدی دبیرستان هوشمند شهر کرمانشاه با حضور استاندار رونمایی شد.

به گزارش میلکان آنلاین؛ با حضور استاندار و مسؤولین آموزش و پرورش استان در محل اداره کل آموزش و پرورش از دستگاه فنی استریل‌کننده حرارتی رونمایی شد.

دستگاه فنی استریل‌کننده حرارتی اوراق دارای ماکزیمم توان حرارتی ۹۰درجه، قابلیت تنظیم دما از ۳۰ تا ۹۰ درجه، توان مصرفی ۱۰۰وات ، طول عمر المنت‌های حرارتی ۵۰۰۰ساعت، ولتاژ کاری ۲۲۰ولت، مدت زمان گرم شدن ۶۰ ثانیه، مدت زمان مورد نیاز برای استریل یک برگه ۱۵ثانیه، مدت زمان برای استریل بیست برگه ۶۰ثانیه است.

هم‌چنین تولید دستگاه استریل‌کننده از طریق اشعه uv می‌باشد که قابلیت‌‌های ویژه‌ای نسبت به نمونه مشابه دارد و مدل‌هایی با قابلیت‌های مختلف تولید شده که نمونه اول جهت استریل نامه‌‌های اداری و اجسام کوچک

( موبایل، کلید، کارت بانکی، سویچ ) مورد استفاده قرار می‌گیرد و مزیت آن نسبت به نمونه مشابه این است که امکان استریل همزمان دو صفحه A4 به صورت پشت و رو را دارا می‌باشد و طراحی به نحوی انجام گرفته که نور UV از جعبه خارج نمی‌شود و حتی کوچک‌ترین عارضه‌ای در استفاده‌های طولانی برای کاربر نداشته باشد.

گفتنی است کاربرد آن در استریل پرونده‌های اداری در امور بایگانی و مکاتبات اداری و نیز در بانک‌ها جهت استریل اسکناس‌های دریافتی است بدین‌صورت که نامه‌ها و اوراق با حجم و تعداد بالا را به‌صورت یکجا با حرارت بالا استریل می‌کند.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=10304

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.