• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
2

خیران ۱۵۰ سبد حمایتی به مددجویان اسلام آبادغربی اهدا کردند

  • کد خبر : 10296
  • 21 اردیبهشت 1399 - 19:09
خیران ۱۵۰ سبد حمایتی به مددجویان اسلام آبادغربی اهدا کردند

رئیس کمیته امداد شهرستان اسلام آباد غرب گفت: خیران نیک اندیش با پیوستن به رزمایش بزرگ “همدلی برای ایران همدل” و همزمان با نخستین روز از هفته اکرام ایتام و اطعام نیازمندان ۱۵۰ سبد حمایتی به خانوارهای مددجو در این شهرستان اهدا کردند. به گزارش میلکان آنلاین، محمد بیگزاده، رئیس کمیته امداد شهرستان اسلام آبادغرب […]

رئیس کمیته امداد شهرستان اسلام آباد غرب گفت: خیران نیک اندیش با پیوستن به رزمایش بزرگ “همدلی برای ایران همدل” و همزمان با نخستین روز از هفته اکرام ایتام و اطعام نیازمندان ۱۵۰ سبد حمایتی به خانوارهای مددجو در این شهرستان اهدا کردند.
به گزارش میلکان آنلاین، محمد بیگزاده، رئیس کمیته امداد شهرستان اسلام آبادغرب با اشاره به آغاز هفته اطعام نیازمندان و اکرام ایتام از پانزدهم ماه مبارک رمضان همزمان با ولادت با سعادت امام حسن مجتبی(ع)؛ گفت: همزمان با آغاز این هفته خیران نیک اندیش ۱۵۰ سبد حمایتی به خانوارهای محروم اسلام آبادغربی اهدا کردند.
بیگزاده افزود: ارزش این بسته ها بیش از ۲۵ میلیون تومان بوده است.
وی ادامه داد: هریک از این سبدهای حمایتی شامل برنج،ماکارونی،روغن،سویا،خرما و حبوبات بوده است.
رئیس کمیته امداد شهرستان اسلام آبادغرب با بیان اینکه از ابتدای ماه مبارک رمضان رزمایش بزرگ همدلی برای ایران همدل اجرا شده است، عنوان کرد: این نهاد به منظور اجرای این رزمایش بزرگ کمک های نقدی و غیرنقدی خیران نیک اندیش را در قالب غذای گرم و موادغذایی دریافت و در اسرع وقت در میان خانوارهای نیازمند توزیع می کند.
 محمد بیگزاده به در اختیار داشتن شناسنامه نیازمندی تمامی خانوارهای مددجو توسط این نهاد اشاره و بیان کرد: این شناسنامه های نیازمندی موجب تسریع در توزیع کمک های مردمی در میان خانوارهای محروم می شود.
وی با اشاره به روش های مشارکت در رزمایش همدلی، عنوان کرد: نیکوکاران می توانند  برای پیوستن به رزمایش “همدلی برای ایران همدل” و اطعام و اکرام نیازمندان کد های #۱۸۸۷۷ و ۰۹۶۸۸۷ از طریق های تلفن همراه را شماره گیری کنند.
لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=10296

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.