• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
2
استاندار كرمانشاه:

بيش از ۵ هزار واحد مسكن مهر امسال در استان افتتاح مي شود

  • کد خبر : 10272
  • 21 اردیبهشت 1399 - 4:58
بيش از ۵ هزار واحد مسكن مهر امسال در استان افتتاح مي شود

هوشنگ بازوند  در جلسه شوراي مسكن استان اظهار داشت: در سالجاري بايد جهشي مهم در اتمام واحدهاي مسكن مهر استان انجام شود تا هر چه سريعتر به سمت ساخت واحدهای طرح اقدام ملی مسکن حركت كنيم. به گزارش میلکان آنلاین؛  استاندار دار کرمانشاه تاكيد كرد: تا پايان امسال ۳ هزار و ۸۱۴ واحد در شهرهاي […]

هوشنگ بازوند  در جلسه شوراي مسكن استان اظهار داشت: در سالجاري بايد جهشي مهم در اتمام واحدهاي مسكن مهر استان انجام شود تا هر چه سريعتر به سمت ساخت واحدهای طرح اقدام ملی مسکن حركت كنيم.

به گزارش میلکان آنلاین؛  استاندار دار کرمانشاه تاكيد كرد: تا پايان امسال ۳ هزار و ۸۱۴ واحد در شهرهاي بالاي ۲۵ هزار نفر و همچنين هزار و ۲۵۶ واحد در شهرهاي زير ۲۵ هزار نفر در مجموع بيش از ۵ هزار واحدهاي مسكن مهر در استان افتتاح مي شود و ما در استان به دنبال جهش در رونق مسكن هستيم.

وي بيان داشت: تمامي واحدهاي مسكن مهر در استان كه به صورت نيمه تمام باقي مانده اند بايد با اولويت كاري تا پايان امسال به اتمام برسند و اين واحدها براي امسال تعيين تكليف شوند.

استاندار كرمانشاه با تاكيد بر مشخص شدن وضعيت واخدهاي مسكن مهر از اداره راه و شهرسازي استان خواست به صورت دقيق، مشخصات، نوع پيشرفت و مشكلات واحدهاي مسكن مهر را به تفكيك شهرستان به اطلاع فرمانداران برساند.

وی با بيان اينكه براي امسال موضوع اتمام واحدهاي مسكن مهر را در دستور كار داريم از مديران خواست با جديت و تلاش ويژه به دنبال ارائه راهكارهاي مناسب براي اتمام اين واحدها در استان باشند.

بازوند تصريح كرد: طبق بررسي هاي صورت گرفته از سوي مسكن و شهرسازي و بنياد مسكن استان مقرر شده كه امسال ساخت بيش از ۵ هزار واحد مسكن مهر در استان به اتمام برسد لذا روند اجرايي اين واحدها بايد به صورت دقيق، پيگيري و مورد ارزيابي قرار گيرد.

وي همچنين با اشاره به ضرورت تلاش براي ساخت واحدهاي طرح اقدام ملي مسكن در استان بيان داشت: بعد از اتمام واحدهاي مسكن مهر بدون مشكل بايد به سرعت به سمت ساخت مسكن هاي طرح اقدام ملي حركت كنيم و امسال باید سال جهش رونق مسکن در استان باشد.

بازوند در استان ادامه داد: واحدهاي مسكن مهري كه مشكلات حقوقي دارند در طرح مسكن اقدام ملي مورد توجه قرار خواهند گرفت لذا اگر مي خواهيم طرح اقدام ملي مسكن در استان هر چه سريعتر اجرايي شود بايد به سرعت به دنبال اتمام واحدهاي مسكن مهر باشيم.

وي تاكيد كرد: در سالجاري بايد جهشي در بخش رونق مسكن ايجاد كنيم زيرا اگر مسكن شكل بگيرد صنايع ديگر به دنبال آن شكل مي گيرند و علاوه بر آن منجر به اشتغال هم خواهد شد.

شايان ذكر است در اين جلسه مدیر کل راه و شهر سازی استان کرمانشاه نيز گفت: امسال ۳ هزار و ۸۱۴ واحد مسكن مهر در شهرهاي كرمانشاه، اسلام آباد غرب، هرسين، كنگاور و جوانرود آماده افتتاح مي شود.

همچنين مديركل بنياد مسكن انقلاب اسلامي استان هم از افتتاح  ۶۹۹ واحدي مسكن مهر ارتش چشمه سفيد كرمانشاه، ۳۰۰ واحدي قصرشيرين و ۲۵۶ واحدي مسكن مهر بيستون خبر داد.

 

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=10272

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.