• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
5

شناسایی ۱۲۲۳ مورد جدید ابتلای قطعی به کووید۱۹ در کشور

  • کد خبر : 10197
  • 16 اردیبهشت 1399 - 6:10
شناسایی ۱۲۲۳ مورد جدید ابتلای قطعی به کووید۱۹ در کشور

سخنگوی وزارت بهداشت، جدیدترین آمار ابتلا و فوت ناشی از کووید ۱۹ در کشور را اعلام کرد. به گزارش میلکان آنلاین؛  کیانوش جهانپور گفت: از دیروز تا امروز ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۱۲۲۳ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شدند. وی با بیان اینکه درحال حاضر مجموع بیماران […]

سخنگوی وزارت بهداشت، جدیدترین آمار ابتلا و فوت ناشی از کووید ۱۹ در کشور را اعلام کرد.

به گزارش میلکان آنلاین؛  کیانوش جهانپور گفت: از دیروز تا امروز ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۱۲۲۳ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شدند.

وی با بیان اینکه درحال حاضر مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۹۸۶۴۷ نفر رسیده است، افزود: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۷۴ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند.

جهانپور خاطرنشان کرد: مجموع جان باختگان این بیماری به ۶۲۷۷ نفر رسیده، اما خوشبختانه تاکنون، ۷۹۳۷۹ نفر از بیماران، بهبود یافته و ترخیص شده اند.

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت تصریح کرد: ۲۶۷۶ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند و تاکنون ۵۰۸ هزار و ۲۸۸ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

همچنین  رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه گفت:در ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۴۰ مورد مثبت ابتلا جدید به بیماری کرونا شناسایی شده که از این تعداد ۱۵ مورد در بیمارستانهای درگیر کرونا در استان  بستری شده اند و ۲۵ مورد نیز مثبت سرپایی می باشند.

مهدی محمدی گفت: از ابتدای شیوع بیماری کرونا  تا کنون خوشبختانه تعداد ۲۴۴۰ مورد مبتلایان قطعی به بیماری در استان که در بیمارستان بستری بودند با بهبودی کامل ترخیص شدند.

وی افزود: در حال حاضر تعداد ۱۵۵ نفر از همشهریان مبتلا به بیماری همچنان در بخش مراقبت های ویژه بستری و تحت درمان هستند.

وی اظهار داشت: با شناسایی ۴۰ مورد جدید از روز گذشته تا امروز، مجموع بیماران مبتلا به کووید۱۹ در استان که بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی شناسایی شده اند به ۱۵۳۱ نفر رسید که از این تعداد ۵۵۲ مورد در بیمارستانهای درگیر کرونا بستری شده اند و ۹۷۹مورد نیز مثبت سرپایی هستند.

محمدی با بیان اینکه متاسفانه دو نفر از همشهریان مبتلا به کرونا که در بیمارستانهای درگیر کرونا بستری بودند در ۲۴ ساعت گذشته جان خود را از دست دادند گفت:تا کنون تعداد ۸۰ مورد فوت ناشی از ابتلا به کووید ۱۹ در استان کرمانشاه ثبت شده است.

به گفته وی تا کنون تعداد ۷۰۲۵ نمونه گیری برای تشخیص موارد قطعی در آزمایشگاههای تشخیصی استان انجام شده است که این روند همچنان ادامه خواهد داشت.

وی گفت: از تعداد نمونه گیری هایی که تا کنون انجام شده ۲۴۵۴ مورد مثبت در بیمارستان بستری شده اند و ۴۵۷۱ مورد نیز مثبت سرپایی می باشد.

 

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=10197

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.