• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
1

دعوت نایب رئیس مجلس شورای اسلامی از مردم برای شرکت در جشنواره کتابخوانی رضوی

  • کد خبر : 10187
  • 16 اردیبهشت 1399 - 5:38
دعوت نایب رئیس مجلس شورای اسلامی از مردم برای شرکت در جشنواره کتابخوانی رضوی

نایب رئیس مجلس و نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی طی پیامی از مردم برای شرکت در دهمین جشنواره کتابخوانی رضوی دعوت کرد. به گزارش میلکان آنلاین ، عبدالرضا مصری، نایب رئیس مجلس و نماینده مردم استان کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه امام رضا علیه السلام ولی نعمت معنوی ما ایرانیان […]

نایب رئیس مجلس و نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی طی پیامی از مردم برای شرکت در دهمین جشنواره کتابخوانی رضوی دعوت کرد.

به گزارش میلکان آنلاین ، عبدالرضا مصری، نایب رئیس مجلس و نماینده مردم استان کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه امام رضا علیه السلام ولی نعمت معنوی ما ایرانیان است از مردم برای شرکت در جشنواره کتابخوانی رضوی دعوت کرد. در این پیام آمده است:

جشنواره کتابخوانی رضوی فرصتی دوباره برای امام شناسی است و مردم ما نیاز دارند از زندگی و بیانات ائمه بهره ببرند و هر نوع فعالیتی در این زمینه مطمئنا برکات زیادی خواهد داشت. این چنین جشنواره هایی باعث رونق فرهنگ کتاب و کتابخوانی می شود. لازم است خانواده ها، فرزندان خود را از کودکی با کتابخوانی آشنا و از این جشنواره ها که شرایط مشارکت خانوادگی نیز دارد، برای تربیت صحیح فرهنگی، کودکان و نوجوانان استفاده کنند، تا با تأسی از سیره و سنت ائمه معصومین زندگانی موفقی داشته باشند.

امام رضا علیه السلام ولی نعمت معنوی ما مردم ایران است و ما وظیفه داریم مردم و خانواده ها و کودکان مان را بیش از گذشته با این امام بزرگوار آشنا کنیم، از نقاط قوت این جشنواره این است که به صورت مجازی در همه رده های سنی و به روش های مختلف نقاشی و پویش مجازی امکان شرکت در مسابقه وجود دارد.
امیدوارم همه دستگاه ها و فعالان فرهنگی و مردم عزیز به این رویداد مهم کتابخوانی توجه ویژه داشته باشند.

گفتنی است،  جشنواره کتابخوانی رضوی در سه بخش «فردی»، «گروهی»، «خانوادگی» و در دو بستر مکتوب و الکترونیک برگزار می‌شود که علاقه‌مندان می‌توانند با مطالعه منابع مرتبط با این بخش، به صورت فردی، گروهی یا خانوادگی، در دو شیوه مکتوب و الکترونیکی در جشنواره شرکت کنند. برای شرکت در بخش الکترونیک به سایت سامانه مسابقات الکترونیک کتابخوانی www.samakpl.ir  و یا سایت جشنواره رضویwww.razavi.iranpl.ir مراجعه کنید.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=10187

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.