• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
4
استاندار کرمانشاه:

تعهد و مسوولیت پذیری امدادگران و نجاتگران بی نظیر است

  • کد خبر : 10181
  • 16 اردیبهشت 1399 - 5:27
تعهد و مسوولیت پذیری امدادگران و نجاتگران بی نظیر است

استاندار کرمانشاه گفت: جوانان داوطلب سرمایه اصلی هلال احمر هستند که با ایثار و رشادت در تمامی بحرانها خالصانه به مردم خدمت رسانی کرده اند. به گزارش میلکان آنلاین؛هوشنگ بازونددر مراسم تجلیل از منتخبین داوطلب جمعیت هلال احمر گفت: تعهد و مسوولیت پذیری اجتماعی جوانان هلال احمر در انجام اقدامات پیشگیرانه برای مقابله با کرونا […]

استاندار کرمانشاه گفت: جوانان داوطلب سرمایه اصلی هلال احمر هستند که با ایثار و رشادت در تمامی بحرانها خالصانه به مردم خدمت رسانی کرده اند.

به گزارش میلکان آنلاین؛هوشنگ بازونددر مراسم تجلیل از منتخبین داوطلب جمعیت هلال احمر گفت: تعهد و مسوولیت پذیری اجتماعی جوانان هلال احمر در انجام اقدامات پیشگیرانه برای مقابله با کرونا بی نظیر بود، به گونه ای که شبانه روزی در ورودی های شهر مستقر و نسبت به انجام وظایف کوشا بودند.

وی افزود: این عزیزان در بحران کرونا خیلی خوب درخشیدند و در پویش همدلی نیز خالصانه به نیازمندان کمک کردند و همین امر سبب شده مردم به جمعیت هلال احمر را به خاطر فداکاری ها، تلاش ها و ایثار همیشگی علاقه مند باشند  و به این عزیزان اعتماد همیشگی دارند.

 

به گفته بازوند سرمایه اصلی جمعیت هلال احمر « داوطلبین» هستند و هلال احمر حتماً از این سرمایه مهم حفاظت و مراقبت نمایند، زیرا ضمانت اصلی موفقیت هلال احمر در انجام وظایف هستند.

 

استاندار کرمانشاه در ادامه این مراسم که به مناسبت فرارسیدن روز و‌ هفته جهانی هلال احمر برگزار شد؛ این هفته به تلاشگران، امدادگران، نجاتگران و داوطلبین استان که در همه بحرانها حضوری فعال و‌موثر دارند را تبریک گفت  و از زحمات آنها تشکر و‌قدردانی کرد.

 

وی فداکاری داوطلبین جمعیت هلال احمر به خاطر عشق به مردم  را خاطر نشان ساخت و‌ تأکید کرد: امدادگران داوطلب بدون هیچ گونه توقع و‌چشم داشتی  همیشه ایثار و فداکاری زیادی را در نجات مردم و به ویژه در بحرانها انجام می دهند و‌در عمل معنای ایثار، فداکاری و‌از خودگذشتگی را نشان داده و در بحران ها جان و‌مال مردم را نجات می دهند و در واقع ناجی هستند.

 

استاندار کرمانشاه ادامه داد: داوطلبین با رشادت های همیشگی در بحران های استان و‌ کشور الگوهای فداکاری و تواضع هستند که بدون تبلیغ و‌ خالصانه برای خدمتگزاری به مردم عزم جدی و همت والا دارند و این تلاش ها جزء عشق به خدا‌وند و مردم چه مفهومی دارد که اینگونه در امداد و‌کمک رسانی از خودگذشتگی دارند.

 

بازوند به تلاش های صورت گرفته در کشور برای مهار کرونا اشاره کرد و بیان داشت: ایران اسلامی در مدیریت و‌مقابله با کرونا با مشارکت مطلوب مردم علی رغم تحریم های ظالمانه و جنگ اقتصادی بسیار مناسب عمل کرده و این همدلی، همراهی و مشارکت تا کنترل و شکست کرونا ادامه خواهد یافت.

 

استاندار کرمانشاه افزود: نهادهای مردمی، خیرین، حمایتی و انقلابی با لبیک به فرمایش مقام معظم رهبری و شرکت گسترده در رزمایش همدلی و مواسات ۶۹ میلیارد تومان به نیازمندان و اقشار آسیب دیده از کرونا کمک کردند.

این مقام مسوول مشارکت ۸۰ درصدی مردم کرمانشاه را شایسته تقدیر دانست و گفت:  رعایت پروتکل های بهداشتی در استان به یک فرهنگ عمومی تبدیل شده است و این میزان مشارکت مردم نیز مورد تحسین و تقدیر وزارت بهداشت قرار گرفت.

 

 وی گفت: تقاضا داریم مردم در رعایت توصیه های بهداشتی و‌ فاصله گذاری اجتماعی همچنان با جدیت عمل کنند تا این بیماری کنترل شود، زیرا مردم عضو اصلی ستاد کرونا برای کنترل بیماری هستند.

استاندار کرمانشاه در خاتمه گفت: بر اساس نقشه راه تدوین شده برای مدیریت کرونا پیش بینی های لازم برای ارائه خدمات درمانی و تأمین اقلام بهداشتی از هفته اول اسفند انجام شد و خوشبختانه علی رغم اینکه در روزهای اول هیچگونه واحد تولیدی ماسک نداشتیم، امروز با همدلی و تلاش روزانه ۱۲۹ هزار ماسک در استان تولید می شود.

در پایان این مراسم از منتخبین داوطلب و‌ جمعی از پرسنل پرتلاش جمعیت هلال احمر تقدیر شد.

 

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=10181

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.