• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
3

آغاز تعميرات اساسي در پالايشگاه كرمانشاه

  • کد خبر : 10158
  • 15 اردیبهشت 1399 - 6:00
آغاز تعميرات اساسي در پالايشگاه كرمانشاه

آغاز تعميرات اساسي در پالايشگاه كرمانشاه تعميرات اساسي در پالايشگاه كرمانشاه از پانزدهم ارديبهشت ماه آغاز و به مدت ۲۵ روز ادامه خواهد داشت .به گزارش میلکان آنلاین به نقل از روابط عمومي و امور بين الملل شركت پالايش نفت كرمانشاه ، مهندس كاوياني مديرعامل اين شركت ، با اعلام اين خبر گفت : بر […]

آغاز تعميرات اساسي در پالايشگاه كرمانشاه تعميرات اساسي در پالايشگاه كرمانشاه از پانزدهم ارديبهشت ماه آغاز و به مدت ۲۵ روز ادامه خواهد داشت
.به گزارش میلکان آنلاین به نقل از روابط عمومي و امور بين الملل شركت پالايش نفت كرمانشاه ، مهندس كاوياني مديرعامل اين شركت ، با اعلام اين خبر گفت : بر اساس روال معمول مقرر بود كه تعميرات اساسی با استخدام نيروهاي پيمانكار و با حضور بالغ بر ۲۰۰ نفر به طور كامل از تاريخ ۱۰ ارديبهشت ماه شروع و به مدت ۳۴ روز به طول بيانجامد. با توجه به شيوع ويروس كرونا و به منظور جلوگيري از تراكم نفرات و ورود نيروهاي غير بومي به داخل شركت ، مقرر شد فقط دو قسمت از فعاليت هاي خيلي مهم تعميرات اساسي اناجم پذیرد.
وی افزود:در این دوره بالغ بر ۵۰ درصد حجم كل تعميرات اساسي توسط نيروهاي داخلي شركت به انجام می گیرد و مابقي تعميرات اساسي در سال آتي انجام خواهد پذيرفت.
مدیرعامل شرکت پالایش نفت کرمانشاه خاطرنشان ساخت:در اين تعميرات اساسي كارهاي تعميراتي بر روي کوره ۱۰۱ از واحد تقطير اتمسفري و واحد کتری قرمز صورت مي گيرد.
مهندس کاویانی تصریح کرد: در کوره ۱۰۱ واحد تقطیر اتمسفری عملیات؛ تعويض عايق كوره از حالت سنتي به سراميك فايبر، تعويض چهار رديف از تيوب هاي قسمت كانكس از حالت تيوب هاي Studed به تيوب هاي bare و تعويض تيوب شيت كوره ۱۰۱ انجام می شود که با انجام اين مراحل مي توان ظرفيت فعلي پالايشگاه را تا ۲۵ درصد افزايش داد.
وی در خصوص کارهایی که در واحد كتري قرمز صورت خواهد گرفت اظهارداشت: كك سوزي كاتاليست هاي مستعمل FR-120 و تعويض آنها با كاتاليست هاي جديد از همين نوع موجب خواهد شد محصول مياني پلت فرميت را با اكتان بالاتري توليد نمود ومصرف MBTE را به طور قابل ملاحظه اي كاهش داد.
مدیرعامل شرکت پالایش نفت کرمانشاه تاکید کرد: با انجام این عملیات حدوداً تا ۵۰درصد مقدار مصرف MBTE كاهش مي يابد.
وی اظهار اميدواري كرد: براي تعميرات اساسي با كيفيت وخالي از هرگونه حادثه، همكاران شعار «اول ايمني بعد كار » را سرلوحه كار خود قرار خواهند داد.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=10158

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.