• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
2

کشف ۵۲۱ کیلوتریاک در کرمانشاه

  • کد خبر : 10140
  • 14 اردیبهشت 1399 - 5:51
کشف ۵۲۱ کیلوتریاک در کرمانشاه

فرمانده انتظامی استان از کشف ۵۲۱ کیلوگرم ماده مخدر تریاک در شهر کرمانشاه و با تلاش ماموران پلیس خبر داد. به گزارش میلکان آنلاین ، سردار “علی اکبر جاویدان” در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پس از اطلاع ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مبنی بر بارگیری یک دستگاه کامیون حامل مواد از استان های […]

فرمانده انتظامی استان از کشف ۵۲۱ کیلوگرم ماده مخدر تریاک در شهر کرمانشاه و با تلاش ماموران پلیس خبر داد.
به گزارش میلکان آنلاین ، سردار “علی اکبر جاویدان” در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پس از اطلاع ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مبنی بر بارگیری یک دستگاه کامیون حامل مواد از استان های جنوب شرقی کشور به سمت کرمانشاه، رسیدگی به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.
وی ادامه داد: ماموران با انجام تحقیقات گسترده و شگردهای خاص پلیسی، مسیر حرکتی کامیون مورد نظر را شناسایی و با استقرار در محل مناسب پس از مشاهده در فرصتی مناسب نسبت به توقیف آن اقدام کردند.
سردار جاویدان تصریح کرد: در بازرسی از کامیون مورد نظر ۵۲۱ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و راننده آن نیز دستگیر و تحویل مراجع قضائی شد.
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه یادآور شد: کار شناسایی و دستگیری سایر عوامل مرتبط با این محموله با جدیت از سوی پلیس ادامه دارد.
وی در ادامه به کشف حدود ۶۷۱ کیلوگرم انواع مواد از ابتدای سال جاری تاکنون اشاره و اظهار کرد: این مقدار کشفیات در مقایسه با مدت مشابه سال قبل که ۴۴۴ کیلوگرم بوده است ۵۱ درصد رشد نشان می دهد.
سردار جاویدان گفت: در این مدت ۳۸۵ خرده فروش، ۲۶ قاچاقچی، ۲ نفر حمل کننده مواد مخدر و ۵۵ نفر معتاد توسط پلیس دستگیر و ۶ باند نیز منهدم شده اند.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=10140

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.