• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
2

طرح ملی GNAF با شتاب بیشتری در کرمانشاه اجرا می شود

  • کد خبر : 10131
  • 14 اردیبهشت 1399 - 5:21
طرح ملی GNAF با شتاب بیشتری در کرمانشاه اجرا می شود

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمانشاه در جلسه کارگروه استانی GNAF گفت: اجرای صحیح و‌ موقع این طرح می توانست به مدیریت و‌کنترل بیماری کرونا کمک نماید. به گزارش میلکان آنلاین ؛ افشین کریمی در جلسه کارگروه پایگاه نظام ملی آدرس گذاری مکان محور ؛ اظهار داشت: طرح ملی GNAF  باید با شتاب بیشتری […]

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمانشاه در جلسه کارگروه استانی GNAF گفت: اجرای صحیح و‌ موقع این طرح می توانست به مدیریت و‌کنترل بیماری کرونا کمک نماید.

به گزارش میلکان آنلاین ؛ افشین کریمی در جلسه کارگروه پایگاه نظام ملی آدرس گذاری مکان محور ؛ اظهار داشت: طرح ملی GNAF  باید با شتاب بیشتری در استان اجرا شود.

وی افزود: این طرح از سال ۹۴ آغاز و متأسفانه تاکنون پیشرفت مناسبی نداشته و با جدیت پیگیری نشده است و‌ برگزاری تنها یک جلسه در طول این سال ها برای پیگیری چنین موضوعی قابل قبول نیست.

کریمی تصریح کرد: اگر طرح نظام ملی آدرس گذاری مکان محور (GNAF) در استان به خوبی تکمیل و اجرا می‌شد، قطعاً در بحث مدیریت کرونا موفق تر عمل می‌کردیم، زیرا امکان ردیابی و خدمات دهی به بیماران سهل و شرایط مناسب تری برای کنترل و‌قطع زنجیره انتقال فراهم می شد.

معاون استاندار با بیان اینکه فرمانداران شهرستان‌ها تا یک ماه آینده باید میزان درصد پیشرفت فیزیکی این طرح (GNAF) را اعلام کنند، گفت: برای تکمیل این طرح، شهرداران نیز با دفتر شهری هماهنگی های لازم را انجام دهند.

کریمی همکاری و اجرای صحیح طرح ملی GNAF توسط شهرداری ها را بعنوان یکی از ملاک های ارزیابی شهرداران توسط دفتر فنی استانداری ذکر کرد و‌ بیان داشت: انتظار می‌رود شهرداری کلانشهر کرمانشاه، ضمن همکاری با اداره کل پست، مصوبات جلسه را اجرا و همکاری های لازم را جهت تکمیل این طرح ملی به عمل آورد.

وی در خاتمه تأکید کرد: اداره کل پست استان ظرف یک ماه آینده باید میزان پیشرفت این طرح توسط هرکدام از شهرداری و فرمانداری ها را اعلام کند و‌بنیاد مسکن نیز با در اختیار قرار دادن نقشه های روستایی به پست، همکاری جدی را برای تکمیل این پروژه داشته باشد.

 

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=10131

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.