• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
2
نماینده ولی فقیه در کرمانشاه:

کرمانشاه در مبارزه با کرونا موفق عمل کرده است

  • کد خبر : 10106
  • 11 اردیبهشت 1399 - 6:35
کرمانشاه در مبارزه با کرونا موفق عمل کرده است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: استان کرمانشاه در مبارزه با بیماری کرونا موفق عمل کرده است و در این زمینه همه مسوولین و مدیران با مدیریت استاندار کرمانشاه پای کار آمدند. به گزارش میلکان آنلاین؛آیت الله مصطفی علما روز چهارشنبه در نشست هم اندیشی شورای اهل سنت استان کرمانشاه که […]

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: استان کرمانشاه در مبارزه با بیماری کرونا موفق عمل کرده است و در این زمینه همه مسوولین و مدیران با مدیریت استاندار کرمانشاه پای کار آمدند.

به گزارش میلکان آنلاین؛آیت الله مصطفی علما روز چهارشنبه در نشست هم اندیشی شورای اهل سنت استان کرمانشاه که در سرسرای شهدای دولت استانداری برگزار شد، اظهار داشت: یکی از مسائلی که از چندی پیش کشور درگیر آن شده بحث کرونا است که انصافاً استان کرمانشاه در این زمینه خوب و موفق عمل کرده است و همه مدیران و مسوولین پای کار آمدند.

وی بیان کرد: برای مبارزه با بیماری کرونا همه مدیران تلاش کردند و در این زمینه کرمانشاه جزء استان های خوب به برکت همکاری خوب مردم و حضور مسوولین قرار دارد.

امام جمعه کرمانشاه یادآور شد: نیروهای نظامی هم در بحث مبارزه با بیماری کرونا خدمات خوبی ارایه کردند و بواسطه همین اقدامات و تلاش های مدیران استان، همه پای کار آمدند.

آیت الله علما در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فضلیت ماه مبارک رمضان گفت: باید سعی کنیم تا آنجایی که می توانیم به مضامین و افق ماه مبارک رمضان نزدیک شویم زیرا فضلیت این ماه بسیار زیاد و ارزشمند است.

وی ادامه داد: خداوند متعال با قراردادن ماه مبارک رمضان انسان ها را دعوت به معرفت و شناخت در مسیر حقیقت و ارزش های والای انسانی کرده است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه عنوان کرد: ماه مبارک رمضان تنها ماهی است که در قرآن کریم اسم آن آورده شده و مهمترین اقدامات در ماه مبارک رمضان معرفت در مسیر حق است لذا اسم ماه مبارک رمضان را باید با تکریم بیاوریم.

آیت الله علما گفت: فلسفه وجودی انسان ها همان تقوا است که یکی از بهترین راه های رسیدن به تقوا، تزکیه نفس مانند انجام اعمالی همچون روزه گرفتن است.

وی همچنین یکی از وظایف علما و روحانیون را آگاهی بخشی به جامعه به ویژه جوانان عنوان کرد و گفت: دنیا با فکر جوان کار دارد لذا باید با جهت دهی و هدایت فکر جوانان جامعه را به سمت شکوفایی و بالندگی هر چه بیشتر سوق دهیم.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=10106

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.