• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
2

پیام تبریک استاندار کرمانشاه به مناسبت روز جهانی کار و‌کارگر

  • کد خبر : 10094
  • 11 اردیبهشت 1399 - 6:24
پیام تبریک استاندار کرمانشاه به مناسبت روز جهانی کار و‌کارگر

استاندار کرمانشاه در پیامی روز جهانی کار و کارگر را به همه تلاشگران عرصه توسعه و پیشرفت کشور تبریک گفت. به گزارش میلکان آنلاین؛ هوشنگ بازوند در پیامی روز جهانی کار و کارگر را به همه تلاشگران عرصه توسعه و پشرفت کشور تبریک گفت. در متن این پیام آمده است: کارگران؛ تلاشگران و زحمتکشان بی […]

استاندار کرمانشاه در پیامی روز جهانی کار و کارگر را به همه تلاشگران عرصه توسعه و پیشرفت کشور تبریک گفت.

به گزارش میلکان آنلاین؛ هوشنگ بازوند در پیامی روز جهانی کار و کارگر را به همه تلاشگران عرصه توسعه و پشرفت کشور تبریک گفت.

در متن این پیام آمده است:

کارگران؛ تلاشگران و زحمتکشان بی ادعای عرصه کار و تولید و بازوان توانمند رشد و توسعه کشور هستند که با دانایی و توانایی توشه گرفته از عِرق ملی، مذهبی و انقلابی در تمامی عرصه ها به ویژه در دوران تحریم های ظالمانه و جنگ اقتصادی پویایی حوزه کار و تولید را حفظ و با از خودگذشتگی و‌ ایثار سهم مهمی در شکوفایی و‌ بالندگی کشور دارند.

 کارگران بازوان توانمند اقتصاد کشور هستند و‌ توجه ویژه به مطالبات و خواسته های کارگران زحمتکش و‌ پرتلاش در اولویت برنامه ریزی ها قرار دارد.

به پشتوانه تلاش این عزیزان مسیر توسعه، تعالی و پیشرفت استان ادامه دارد و‌ به یقین تحقق اهداف سال ۱۳۹۸ در حوزه اشتغال و رونق تولید و‌ بهبود شاخص های توسعه استان مرهون اهتمام و تلاش کارگران نیکوسرشت و‌ پاک نهاد است.

یازدهم اردیبهشت ماه که به نام کار و کارگر مزین شده است فرصتی مغتنم برای تجلیل و تقدیر از زحمات قشر بی ادعایی است که پیامبر عظیم الشأن اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) بر دستان آنان بوسه زد و این همه عزت و سربلندی و افتخار را نصیب آنان گردانید.

 اميد است در سالي كه از سوي مقام معظم رهبري( مدظله العالی) به نام “جهش تولید” نامگذاري شده، كارگران دلسوز و متعهد همچون گذشته با تكيه بر پشتکار، خلاقيت و مباني اعتقاد اسلامي در راستاي تحقق اين شعار راهبردی كه بر افزايش و جهش توليد استوار است گام بردارند، تا در سايه تلاش و هم افزايي ديگر متخصصان و فعالان بخش توليد و اقتصاد شاهد رونق فضاي كسب و كار و ايجاد اشتغال پايدار براي فرزندان اين مرز و بوم باشيم.

بر این اساس ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان والامقام جامعه کارگری، فرارسیدن یازدهم اردیبهشت ماه روز جهانی کار و کارگر را به زحمتکشان عرصه مقدس کار و تلاش، کارگران عزیز و خانواده های محترمشان در استان کرمانشاه تبریک و تهنیت عرض کرده و از خداوند منان سلامتی، عزت و موفقیت این عزیزان را در راه توسعه و آبادانی هرچه بیشتر کشور و استان عزیزمان کرمانشاه آرزومندم.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=10094

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.