• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024
2

تداوم نوسازی و بهسازی ایستگاه های اتوبوس شهر کرمانشاه

  • کد خبر : 10064
  • 08 اردیبهشت 1399 - 7:29
تداوم نوسازی و بهسازی ایستگاه های اتوبوس شهر کرمانشاه

مدیرعامل سازمان حمل و نقل مسافر «تاکسیرانی ،اتوبوسرانی» شهر کرمانشاه با اشاره به اقدامات مربوط به رفع مشکلات ایستگاه‌های اتوبوس از تداوم نوسازی و بهسازی ایستگاه‌های اتوبوس این شهر خبر داد. به گزارش میلکان آنلاین، سجاد سلیمانی، با اشاره به اینکه ضرورت رسیدگی و ساماندهی ایستگاه اتوبوس‌های درون‌شهری به عنوان یکی از مسائل مهم شهری […]

مدیرعامل سازمان حمل و نقل مسافر «تاکسیرانی ،اتوبوسرانی» شهر کرمانشاه با اشاره به اقدامات مربوط به رفع مشکلات ایستگاه‌های اتوبوس از تداوم نوسازی و بهسازی ایستگاه‌های اتوبوس این شهر خبر داد.

به گزارش میلکان آنلاین، سجاد سلیمانی، با اشاره به اینکه ضرورت رسیدگی و ساماندهی ایستگاه اتوبوس‌های درون‌شهری به عنوان یکی از مسائل مهم شهری در زمینه حمل و نقل عمومی، گفت: در صدد هستیم با ایجاد ایستگاه‌های جدید و همچنین نوسازی ایستگاه‌هایی که از قبل وجود دارد سطح خدمات رسانی بویژه در مناطق پرحجم مسافر با نوسازی و بهسازی ایستگاه های این خطوط انجام گیرد.

وی افزود: تعداد زیادی از ایستگاه های اتوبوس شهر کرمانشاه فرسوده شده بودند و نیاز به بازسازی و مناسب سازی داشتند از این رو نوسازی ایستگاه های ترمینال شماره ۲در دستور کار قرار گرفت.

به گفته سلیمانی تاکنون حدود ۲۴ ایستگاه در این خطوط به طور کامل مورد تعویض و نوسازی و ۴۸ ایستگاه نیز بهسازی شده اند.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل مسافر «تاکسیرانی ،اتوبوسرانی» شهر کرمانشاه با تأکید بر اینکه نوسازی سایر ایستگاه ها نیز با سرعت پیگیری می شود، ادامه داد: در تلاش هستیم سطح خدمات رسانی مناسبی به شهروندان با ناوگان حمل و نقل عمومی درون شهری در تمام نقاط شهر صورت گیرد.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=10064

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.