• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
1

دیدار مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه با دادستان عمومی و انقلاب

  • کد خبر : 10046
  • 06 اردیبهشت 1399 - 8:02
دیدار مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه با دادستان عمومی و انقلاب

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه گفت: بهزیستی و دادستانی در زمینه های مختلف رسیدگی به  مسائل کودکان کار و خیابانی، مراکز شبه خانواده، دختران و زنان آسیب دیده اجتماعی، کمپ ماده ۱۶ و … دارای ارتباط کاری نزدیک و پیوسته هستند. به گزارش میلکان آنلاین؛رضوان مدنی مدیرکل بهزیستی با دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه دیدار […]

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه گفت: بهزیستی و دادستانی در زمینه های مختلف رسیدگی به  مسائل کودکان کار و خیابانی، مراکز شبه خانواده، دختران و زنان آسیب دیده اجتماعی، کمپ ماده ۱۶ و … دارای ارتباط کاری نزدیک و پیوسته هستند.

به گزارش میلکان آنلاین؛رضوان مدنی مدیرکل بهزیستی با دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه دیدار کرد.در این دیدار که با حضور تعدادی از معاونین و مدیران بهزیستی استان در محل دفتر دادستان برگزار شد، شهرام کرمی دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه گفت: بهزیستی حوزه پراهمیتی است و تا حدودی با وظایف متعدد این نهاد حمایتی آشنایی دارم.

وی ضمن با اشاره به اینکه بهزیستی یک حوزه حساس، مهم و فوق احساسی می باشد، افزود: وظایف بهزیستی هر روز در حال گسترده تر شدن است و نیاز به بازیابی دارد و ما در دادستانی  نیز به عنوان کارگزار نظام از تمام ظرفیت های قانونی برای حمایت از این نهاد خدمتگزار استفاده خواهیم کرد و امیدواریم بتوانیم در راستای خدمت به جامعه هدف بهزیستی گامی برداریم.

رضوان مدنی مدیرکل بهزیستی استان نیز اظهار داشت: به لحاظ ارتباط کاری گستره بهزیستی با دستگاه قضایی در بحث پیشگیری و کاهش آسیبهای اجتماعی، نیازمند همراهی، مساعدت و همکاری دادستانی محترم هستیم.

وی گفت: بهزیستی و دادستانی در زمینه های مختلف رسیدگی به  مسائل کودکان کار و خیابانی، مراکز شبه خانواده، دختران و زنان آسیب دیده اجتماعی، کمپ ماده ۱۶ و … دارای ارتباط کاری نزدیک و پیوسته هستند.

وی با اشاره به اینکه بودجه های دولتی کفاف هزینه های توانمند سازی مددجویان را نمی دهد، گفت : به منظور حل مشکلات معیشتی و اشتغال مددجویان تحت پوشش بهزیستی، از دستگاه های دولتی و خیرین در راستای کمک به این نهاد حمایتی، دعوت نموده ایم.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=10046

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.