• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
1
معاونت توسعه منابع انسانی شهرداری کرمانشاه: 

حفظ سلامت کارکنان شهرداری در اولویت مدیریت شهری است 

  • کد خبر : 10043
  • 06 اردیبهشت 1399 - 7:54
حفظ سلامت کارکنان شهرداری در اولویت مدیریت شهری است 

معاون توسعه منابع انسانی شهرداری کرمانشاه در جلسه ویدیو کنفرانس معاونین توسعه منابع انسانی کلانشهرهای کشور با اشاره به انتشار ویروس کرونا در جهان گفت: حفظ سلامت کارکنان شهرداری کرمانشاه در اولویت مجموعه مدیریت شهری قرار دارد.   به گزارش میلکان آنلاین؛ امید کریمی معاون توسعه منابع انسانی شهرداری در جلسه ویدئو کنفرانس معاونین توسعه […]

معاون توسعه منابع انسانی شهرداری کرمانشاه در جلسه ویدیو کنفرانس معاونین توسعه منابع انسانی کلانشهرهای کشور با اشاره به انتشار ویروس کرونا در جهان گفت: حفظ سلامت کارکنان شهرداری کرمانشاه در اولویت مجموعه مدیریت شهری قرار دارد.

 

به گزارش میلکان آنلاین؛ امید کریمی معاون توسعه منابع انسانی شهرداری در جلسه ویدئو کنفرانس معاونین توسعه منابع انسانی کلانشهرهای کشور اظهار کرد: از زمان شروع ویروس کرونا در کشور و تصمیم ستاد مبارزه با کرونا کشور مبنی بر استفاده حداقلی (یک سوم کارکنان) از پرسنل خدمات رسان، این دستور اجرائی شد.

وی ادامه داد: پس از صدور دستور استفاده حداقلی از پرسنل در دستگاه‌های اجرایی در معاونت توسعه منابع انسانی شهرداری کرمانشاه با برنامه‌ریزی دقیق و چارچوب و پروتکلی طراحی شد که نیروهای ستادی که شرایط کاری آنها مهیا بود در منزل وظایف محوله خود را به صورت دورکاری انجام دهند.

کریمی ابراز داشت: با برنامه‌ریزی این معاونت پرسنل حوزه اجرایی و خدماتی در شهرداری به صورت کاهش ساعات اداری و شیفتی انجام امورات محوله را در دستور کار خود قرار دادند.

معاونت توسعه منابع انسانی شهرداری کرمانشاه گفت: شهرداری کرمانشاه به جهت حفظ سلامت کارکنان و بهره وری بیشتر در حوزه گندزدایی و ضدعفونی سطح شهر و انجام کلیه امورات شهرداری اقلام بهداشتی نظیر ماسک، گان، شیلد، دستکش و ژل ضدعفونی کننده در قالب یک پک بهداشتی در چندین نوبت به کلیه پرسنل ستادی و اجرایی و خدماتی ارائه شد.

وی اذعان کرد: از دیگر اقدامات شهرداری کرمانشاه برگزاری جلسات آموزشی و کارگاه آگاه سازی پیشگیری از ویروس کرونا بود.

وی با اشاره به تعامل ادارات دولتی و نیروهای نظامی با شهرداری کرمانشاه گفت: با همکاری استانداری کرمانشاه، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ارتش جمهوری اسلامی و دانشگاه‌علوم‌پزشکی عملیات های ضدعفونی٫گندزدایی، تست های غربالگری و تولید مواد ضدعفونی کننده و اقلام بهداشتی از جمله ماسک از دیگر اقدامات شهر کرمانشاه از زمان شروع کرونا تا به امروز است.

وی در پایان گفت شیوع بیماری کرونا موجب شد درآمدزایی شهرداری‌های کشور و کرمانشاه روند کاهشی داشته باشد که این روند کاهشی درآمدی موجب شده است که با برنامه‌ریزی و صرفه جویی مالی در هزینه های جاری این معضل راتا حدودی کنترل نماییم.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=10043

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.