• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
2
استاندار کرمانشاه :

عملیات اجرایی پتروشیمی چهارم و پالایشگاه آناهیتا به زودی آغاز می‌شود

  • کد خبر : 10029
  • 06 اردیبهشت 1399 - 6:36
عملیات اجرایی پتروشیمی چهارم و پالایشگاه آناهیتا به زودی آغاز می‌شود

  استاندار کرمانشاه گفت: به زودی عملیات اجرایی پتروشیمی چهارم اسلام آبادغرب با سرمایه گذاری شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران آغاز خواهد شد.   به گزارش میلکان آنلاین ؛ هوشنگ بازوند در دیدار با فعالان حوزه صنعت و اعضای انجمن های خانه صنعت و معدن اظهار داشت: هم اکنون سه پتروشیمی بزرگ با اشتغال زایی […]

 

استاندار کرمانشاه گفت: به زودی عملیات اجرایی پتروشیمی چهارم اسلام آبادغرب با سرمایه گذاری شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران آغاز خواهد شد.

 

به گزارش میلکان آنلاین ؛ هوشنگ بازوند در دیدار با فعالان حوزه صنعت و اعضای انجمن های خانه صنعت و معدن اظهار داشت: هم اکنون سه پتروشیمی بزرگ با اشتغال زایی پنج هزار نفر در استان کرمانشاه مشغول به فعالیت هستند و با بهره برداری از پتروشیمی چهارم، کرمانشاه به عنوان قطب پتروشیمی کشور معرفی می شود.

 

وی افزود: سرمایه گذاری ۶ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومانی در این پروژه سبب  تحولی چشمگیر در این صنعت خواهد شد.

 

بازوند افزود: یک شرکت خصوصی ۶۷ درصد سهام پالایشگاه آناهیتا را خریداری کرده و با توجه به خرید مابقی سهام توسط وزارت نفت بزودی عملیات اجرایی این پروژه عظیم نیز در سال ۹۹ آغاز می‌شود.

 وی همدلی و همراهی صنعت گران و‌ نقش آفرینی موثر در تأمین اقلام بهداشتی را یادآوری کرد و گفت: اوایل امسال حتی یک واحد تولیدی ماسک هم در استان نداشتیم و امروز به جایگاهی رسیده‌ایم که ظرفیت تولید روزانه به ۱۰۰ هزار ماسک با تغییر خط تولید برخی شرکت ها رسیده و جای تقدیر بسیار دارد.

 

استاندار کرمانشاه در ادامه از اعلام آمادگی جامعه صنعتگران استان برای نقش آفرینی در رزمایش ملی همدلی تجلیل کرد و گفت: صنعت‌گران شریف و دلسوز استان کرمانشاه علاوه بر ارائه کمک‌های متعدد به دانشگاه علوم پزشکی، در رزمایش سراسری همدلی و کمک به نیازمندان و اقشار ضعیف جامعه نیز نقش پر رنگی دارند.

 

بازوند خاطرنشان ساخت: استان کرمانشاه علی رغم تداوم کاهش نرخ بیکاری به دلیل درآمد سرانه پایین در وضعیت شکننده‌ای در برابر آسیب‌های ناشی از بحران کرونا برخوردار است و در حال برنامه ریزی برای کاهش آسیب‌های ناشی از این بحران و افزایش تاب آوری اقتصادی هستیم.

 

وی در بخش دیگری از سخنانش، حل مشکلات تولیدکنندگان و صنعت گران را یک اولویت برشمرد و گفت: چندی پیش در نشست با معاون اول رئیس جمهور مشکلات کارآفرینان استان پیگیری شد که خوشبختانه دستور مناسبی از سوی ایشان برای مرتفع شدن آن‌ مشکلات صادر شده است و تلاش می‌کنیم مشکلات مطرح شده در نشست امروز را نیز از طریق معاون اول رئیس جمهور پیگیری کرده و حل و فصل نماییم.

استاندار کرمانشاه در ادامه ریسک پذیری مدیران را یک رویکرد الزامی در سال جهش تولید برشمرد و گفت: بروکراسی اداری یکی از بزرگترین سدهای پیش روی جهش تولید است که تنها با کار جهادی و ریسک پذیری مدیران قابل حل است.

 بازوند تاکید کرد: جهش تولید نسخه ای شفابخش برای جبران عقب ‌ماندگی ها است و باید همه برای تحقق این مهم تلاش کنیم

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=10029

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.