• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
1

امهال ۲۸ هزار وام مدد جویان کرمانشاهی

  • کد خبر : 10021
  • 06 اردیبهشت 1399 - 6:26
امهال ۲۸ هزار وام  مدد جویان کرمانشاهی

مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه با بیان اینکه مهلت بازپرداخت اقساط وام های قرض الحسنه مددجویان سه ماه به عقب افتاده است، گفت:تاکنون ۲۸ هزار وام قرض الحسنه متعلق به مددجویان کرمانشاهی امهال شده است. به گزارش میلکان آنلاین ، محسن رخصی با تشریح اقدامات این نهاد به منظور مقابله با بیماری کرونا ویروس، […]

مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه با بیان اینکه مهلت بازپرداخت اقساط وام های قرض الحسنه مددجویان سه ماه به عقب افتاده است، گفت:تاکنون ۲۸ هزار وام قرض الحسنه متعلق به مددجویان کرمانشاهی امهال شده است.

به گزارش میلکان آنلاین ، محسن رخصی با تشریح اقدامات این نهاد به منظور مقابله با بیماری کرونا ویروس، گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور و تاکیدات وزارت بهداشت مبنی بر خانه ماندن افراد بسیاری از صاحبان مشاغل و افراد دچار زیان و رکود شده اند.

رخصی با بیان اینکه مهلت بازپرداخت اقساط وام های قرض الحسنه مددجویان در ماه های اسفند۹۸ و فروردین و اردیبهشت ۹۹ امهال و این مددجویان می بایست بعد از گذشت این دوره سه ماهه بدهی و اقساط خود را مجددا پرداخت کنند، ادامه داد: کمیته امداد با عنایت به مصوبه شورای پول و اعتبار بانک مرکزی و با هدف مساعدت و حمایت از خانوارهای مددجو طرح امهال وام های مددجویان را اجرا کرده است.

وی تاکید کرد: تاکنون ۲۸ هزار فقره وام پرداختی به مددجویان تحت حمایت در استان مشمول طرح امهال شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه در ادامه به الکترونیکی شدن خدمات این نهاد برای کاستن از مراجعات مددجویان اشاره و عنوان کرد: هم اکنون بیش از ۲۶ خدمت این نهاد همچون دریافت وام های قرض الحسنه، ودیعه مسکن، شهریه دانشجویی و .. در بستر اینترنت قابل دسترسی برای مددجویان است.

محسن رخصی با اشاره به اینکه خدمات حمایتی این نهاد از طریق سامانه اینترنتی e.emdad.ir  به مددجویان تحت حمایت ارائه می شود، تاکید کرد: مددجویان می بایست با مراجعه به سامانه مذکور درخواست خود را به صورت الکترونیکی ثبت و تا حصول نتیجه منتظر بمانند.

وی عنوان کرد: مددکاران کمیته امداد نیز به درخواست های اینترنتی مددجویان در اسرع وقت پاسخ خواهند داد.

رخصی در ادامه به اختصاص اعتبار یک میلیارد تومانی برای مراقبت از مددجویان کرمانشاهی در مقابل بیماری کرونا اشاره و بیان کرد: این اعتبار در آستانه سال جدید و به منظور خرید و تهیه وسایل بهداشتی و دارویی برای مددجویان تحت حمایت اختصاص داده شده است.

محسن رخصی با بیان اینکه بیش از سه هزار و ۳۰۰ مددجوی این نهاد بیمار صعب العلاج، خاص و یا زمین گیر هستند، یادآور شد: اعتبار مذکور با اولویت این بیماران تخصیص داده شده است.

وی همچنین به اجرای پویش سلامتی در آستانه سال جدید با مشارکت خیران نیک اندیش اشاره کرد و ادامه داد: در این پویش کمک های جمع آوری شده خیران برای خرید مواد ضدعفونی و اقلام بهداشتی برای خانوارهای مددجو هزینه شده است.

رخصی تاکید کرد: همچنین از ابتدای بحران کرونا ۱۲ کارگاه اشتغال مددجویان که پیش از این به تولید پوشاک و البسه اختصاص داشته است به سمت تولید ماسک و گان بهداشتی سوق داده شده اند.

وی عنوان کرد: تاکنون بیش از ۱۰۰ هزار ماسک در این کارگاه ها به صورت رایگان ساخته و در میان نیازمندان توزیع شده است.

محسن رخصی افزود: همچنین تاکنون بیش از ۴۰ هزار لیتر مواد ضدعفونی و بیش از شش هزار بسته حمایتی و بهداشتی با مشارکت خیران نیک اندیش در میان نیازمندان و مددجویان توزیع شده است.

رخصی به بانک اطلاعاتی این نهاد نیز اشاره و تاکید کرد: بانک اطلاعاتی کمیته امداد از کاملترین و جامعترین بانک های اطلاعاتی در استان است که نیازمندی خانوارها در این بانک ثبت شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه عنوان کرد: در ماه های اسفند ۹۸ و فروردین ماه سال جاری بیش از ۲۲ هزار خانوار جدید که نیازمند کمک های این نهاد در شرایط سخت کرونا هستند شناسایی و کمک های خیران نیک اندیش در میان این خانوارها نیز توزیع شده است.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=10021

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.