• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
5
سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان دربازدید از غرفه ویلکان:

اهداف و فعالیت های کانون و ویلکان دریک راستا است

  • کد خبر : 25802
  • 04 خرداد 1401 - 18:40
اهداف و فعالیت های کانون و ویلکان دریک راستا است

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه در آیین افتتاح و بازدید از نمایشگاه تخصصی کتاب کودک کرمانشاه که در مجتمع آفرینش کانون پرورش فکری دایر است از غرفه مجله کودک و نوجوان ویلکان دیدن کرد. به گزارش میلکان؛محمد خیاط زنجانی خاطر نشان ساخت:  در راستای حمایت، تولید محتوا و معرفی ویلکان هر […]

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه در آیین افتتاح و بازدید از نمایشگاه تخصصی کتاب کودک کرمانشاه که در مجتمع آفرینش کانون پرورش فکری دایر است از غرفه مجله کودک و نوجوان ویلکان دیدن کرد.
به گزارش میلکان؛محمد خیاط زنجانی خاطر نشان ساخت:  در راستای حمایت، تولید محتوا و معرفی ویلکان هر کمکی از دست مدیریت و کارکنان هنرمند کانون بر بیاید کوتاهی نخواهیم کرد.
وی با بیان اینکه اهداف و فعالیت‌های ویلکان و کانون در یک راستا است گفت: کانون مربیان و اعضای نویسنده، تصویرگر و شاعر توانمندی دارد و با هماهنگی که خواهیم داشت به هیئت تحریریه ویلکان کمک خواهیم کرد.
مدیر مسئول و صاحب امتیاز مجله ویلکان گفت: مجله ويلکان به عنوان اولين و تنها  مجله اختصاصي کودک و نوجوان استان کرمانشاه در راستای فعالیت های فرهنگی و آموزش کودکان در حوزه‌های مختلف آداب و سنن، بازی ها، ترافیک، بهداشت ، زیست محیطی، حقوق و وظایف شهروندی، مباحث دینی ، اجتماعی و…  تمرکز کرده است.
عبدالله مرادی با بیان اینکه این مجله در قالب‌های مختلف : داستان، شعر ، تکمیل و رنگ آمیزی نقاشی ، تفاوتها را پیدا کن، سرگرمی های متنوع و … تولید محتوی، چاپ و منتشر می‌شود اظهارداشت: ویلکان در راستاي رسالت آموزشي و فرهنگي خود در کنار صفحات سرگرمي ومطالب جذاب براي کودکان، اقدام به فرهنگ سازي در حوزه‌هاي مختلف را در دستور کار خود قرار داده است.
وی خاطر نشان ساخت: بهترين زمان يادگيري و شکل گيري شخصيت فرهنگي و اجتماعي انسان در دوران کودکي است. در همين راستا ماهنامه ويلکان نيز بخش قابل توجهي از صفحات خود را به امر آموزش و تربيت کودکان در زمينه‌هاي پیشگیری از آسيبهاي اجتماعي، آشنایی و حفاظت از محيط زيست، آشنايي با آيين و فرهنگ هاي ايراني اسلامي و … اختصاص داده است .
مرادی افزود: با تمام مشکلات و کاستی هایی که پیش رو بوده است هم اکنون شماره ۲۰ این مجله ویژه خرداد ماه به چاپ رسیده است.
امیدواریم مدیران دولتی و بخشهای خصوصی مرتبط با کودکان با حمایت از تنها نشریه اختصاصی کودک راه را برای تیم مدیریتی ویلکان هموار سازند تا بتوانیم با تربیت فرزندانی برومند در راستای اعتلای ایران اسلامی گام‌های استواری برداریم.والدین و مسئولین موسسات و مراکز فرهنگی نیز می توانند با خرید و اشتراک این مجله از ما حمایت کنند.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=25802

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.