• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
1

انعقاد تفاهمنامه فی‌مابین پالایشگاه كرمانشاه و شركت آذرانرژی تبریز

  • کد خبر : 35587
  • 03 خرداد 1402 - 13:54
انعقاد تفاهمنامه فی‌مابین پالایشگاه كرمانشاه و شركت آذرانرژی تبریز

مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت پالایش نفت کرمانشاه گفت: در حاشیه «بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز و پتروشیمی» و با حضور معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران، تفاهمنامه همکاری مشترک بین شرکت پالایش نفت کرمانشاه و شرکت آذرانرژی تبریز منعقد شد. به گزارش میلکان، […]

مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت پالایش نفت کرمانشاه گفت: در حاشیه «بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز و پتروشیمی» و با حضور معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران، تفاهمنامه همکاری مشترک بین شرکت پالایش نفت کرمانشاه و شرکت آذرانرژی تبریز منعقد شد.

به گزارش میلکان، محمدرضا امامی نیا در حاشیه بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز و پتروشیمی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این تفاهم نامه همکاری مشترک در راستای اجرای طرحی به منظور کاهش گوگرد نفت کوره تولیدی پالایشگاه کرمانشاه منعقد شده است.

 وی ادامه داد: قطعا با اجرای این طرح، ضمن تولید محصولات با کیفیت تر در پالایشگاه کرمانشاه به سودآوری این مجموعه تولیدی استان نیز کمک قابل توجهی خواهد شد.

 مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت پالایش نفت کرمانشاه خاطرنشان کرد: از زمان روی کار آمدن مدیریت بخش خصوصی در شرکت پالایش نفت کرمانشاه تاکنون طرح ها و برنامه های مختلفی در راستای ارتقاء کیفی محصولات تولیدی به مرحله اجرا درآمده و در مجموع نگاه مدیریت بخش خصوصی این شرکت، ارتقاء همه جانبه پالایشگاه کرمانشاه می باشد.

 

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=35587

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.